به گزارش خبرنگار خبر قرمزدو اسطوره سینمای اکشن، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه، نزدیک به نیم قرن است که با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند، چه در سینما و چه در غیر این صورت. اگرچه این رویارویی با رقابت شدید و رابطه سرد آغاز شد، اما بعدها به دوستی نزدیک تبدیل شد.

نام مستعار عجیب آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه در سینما

شوارتزنگر و استالونه را آل پاچینو و رابرت دنیرو فیلم های اکشن نامیده اند. شهرت افسانه ای این دو بازیگر هالیوودی باعث شده تا تمامی جنبه های زندگی آنها زیر ذره بین رسانه ها و طرفداران قرار گیرد. از دارایی و دارایی خالص او گرفته تا پروژه های آینده و حتی جزئیات زندگی فرزندانش.

لقب عجیب شوارتزنگر و استالونه در سینما

سوالی که همیشه در ذهن طرفداران آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه بوده این است: چه کسی ثروتمندتر است؟ راکی بالبوآ یا ترمیناتور؟ در این مقاله نگاهی به ارزش خالص این دو اسطوره بازیگری انداخته ایم.

آرنولد یا سیلوستر استالونه ثروتمندتر است؟

آرنولد شوارتزنگر قبل از ورود به عرصه بازیگری یک بدنساز حرفه ای بود و توانست هفت بار قهرمان مستر المپیا (معتبرترین رقابت بدنسازی حرفه ای) شود. آرنولد در همان زمان در دوره آموزشی خود در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرد تا در نهایت بتواند به آرزوی حضور در هالیوود برسد. شوارتزنگر سرانجام توانست با پشتکار و تعهد مثال زدنی خود به قله های دنیای بازیگری برسد.

ثروت آرنولد بیشتر است یا استالونه؟

داستان زندگی سیلوستر استالونه به همان اندازه جذاب است. در ابتدا، استالونه یک بازیگر آماتور بود که در شهر نیویورک کار می کرد. او حتی مجبور شد سگش را بعد از رفتن به کالیفرنیا با آرزوی حضور در هالیوود بفروشد. چون توان پرداخت مخارجش را نداشت.

اما در نهایت، هم آرنولد شوارتزنگر و هم سیلوستر استالونه توانستند راه خود را از دل مشکلات بیرون بیاورند و موفقیت های افسانه ای را برای خود رقم بزنند.

ثروت آرنولد بیشتر است یا استالونه؟

دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

دارایی خالص آرنولد شوارتزنگر در حال حاضر 450 میلیون دلار است. این بدان معناست که ارزش آرنولد حدود 50 میلیون دلار بیشتر از سیلوستر استالونه است. شاید دلیل این تفاوت این باشد که آرنولد بر خلاف استالونه تنها به سینما اکتفا نکرده است. او در عین حال یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ است و مدتی فرماندار ایالت کالیفرنیا بود.

آخرین اخبار از چهره ها

  • شرط مهم ادل برای خرید عمارت استالونه; پای مجسمه وسط بود!
  • برندهای شخصی ورزشکاران؛ از لوئیس همیلتون تا فوق ستاره های فوتبال
  • فوتبال برای او کافی نیست. رایان رینولدز در آستانه ورود به دنیای فرمول یک است!
  • استخدام یک بازیگر مشهور هالیوود به عنوان وزیر دفاع روسیه. ژان کلود ون دام به اوکراین می رود!
  • معنی خالکوبی عجیب روی گردن شاراپووا چیست؟
  • خاطرات اجرای مشترک در سوپر بول؛ جنیفر لوپز با شکیرا!
  • راز تایتانیک پس از 25 سال فاش شد دی کاپریو نمی خواست نقش اول را بازی کند!
  • تام هاردی و کمربند بنفش در جیو جیتسو برزیلی. ستاره هالیوود دو قدم با استادی فاصله دارد!

The post دنیای میلیونی; مقایسه ارزش خالص آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه اولین بار در Red News ظاهر شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *