اخبار روز سینما

دنباله فیلم The Crawl ساخته می‌شود

فیلم The Crawl اثر ترسناکی که در سال 2019 منتشر و توسط «الکساندر آجا» کارگردانی شد، قرار است دنباله داشته باشد و پارامونت وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد.

فیلم اول The Crawl، تقریباً 91 میلیون دلار در گیشه جهانی از بودجه تخمینی 13.5 تا 15 میلیون دلار به دست آورد و حالا طبق گزارش هالیوود ریپورتر، پارامونت در حال توسعه رسمی دنباله‌ای برای فیلم کروکدیل است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله فیلم The Crawl ساخته می‌شود

انتظار می‌رود فیلمبرداری این فیلم در پاییز امسال در اروپا آغاز شود. طبق گفته هالیوود ریپورتر، این فیلم دارای بازیگران جدیدی خواهد بود و در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. جزئیات بیشتر داستان در حال حاضر تحت پوشش قرار دارد.

فیلم The Crawl

این نشریه اعلام کرد که «الکساندر آجا» برای کارگردانی فیلم کروکدیل 2 بازمی‌گردد. همچنین «کریگ فلوئرز» و «سم ریمی» که هر دو تهیه‌کننده فیلم اول بودند، برای تهیه‌کنندگی دنباله نیز بازمی‌گردند.

فیلمنامه این اثر توسط «اندرو دویچمن» و «جیسون پگان» نوشته شده است. «دویچمن» و «پگان»، پیش از این روی فیلمنامه‌های پروژه آلماناک 2015 و فعالیت Paranormal Activity 2015 کار کرده بودند.

قبل از کروکدیل، «آجا» فیلم‌های هیجان‌انگیز تپه‌ها چشم دارند 2003 را ساخته بود. هنوز تاریخ انتشار کروکدیل 2 اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک دنباله برای فیلم سینمایی The Crawl چیست؟ آیا قسمت ابتدایی این فیلم ترسناک را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Coming Soon

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا