اخبار روز سینما

ادامه برای اسپارتاکوس ساخته می شود!

تاسیس شبکه تلویزیونی «Starz» همچنان ادامه دارد سریال Spartacus  به عنوان Spartacus: House of Ashur بود. به نظر می رسد هدف این شبکه توسعه این دنیای جذاب است.

سریال اسپارتاکوس (Spartacus) یکی از آثار محبوب و جذاب شبکه Starz است که در زمان خود توانسته نظر بینندگان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. حالا این شبکه رسما اعلام کرده که در حال ساخت دنباله ای برای این سریال است.

 

دنباله ای برای اسپارتاکوس وجود خواهد داشت

به گزارش فیگار به نقل از مجله هالیوود ریپورتر، دنباله اسپارتاکوس در حال حاضر در حال توسعه است و شخصیت های زیادی به این مجموعه اضافه خواهند شد. این دنباله ماجراجویی جدیدی را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد که کمتر در چهار فصل سریال اصلی به آن پرداخته شده است.

سریال اسپارتاکوس
سریال اسپارتاکوس

استیون اس دی‌نایت، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سریال اصلی، علاوه بر مدیر اجرایی سریال Spartacus: House of Ashur همچنین به عنوان یکی از تهیه کنندگان این سریال فعالیت خواهد کرد.

اتفاقات سری جدید اسپارتاکوس این فیلم پس از شکست «اسپارتاکوس» به دست «مارکوس کراسوس» و ارتش رم اتفاق می‌افتد، وقایع این دوره از امپراتوری روم را بررسی می‌کند. این سریال داستان جدیدی از دنیای خیانت، خون و فریب را روایت خواهد کرد که شامل شخصیت هایی از سریال اصلی نیز می شود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد دنباله در دسترس نیست. البته با توجه به اتفاقات پایان سریال اصلی، داستان این سریال با حضور یک شخصیت اصلی جدید روایت می شود.

منبع: Hollywood Reaporter

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا