اخبار روز سینما

دنباله انیمه Kaiju No. 8 ساخته خواهد شد

فصل اول انیمه Kaiju No. 8 با استقبال چشمگیری از سوی تماشاگران به پایان رسید و اکنون خبر هیجان‌انگیزی درباره ادامه این اثر برای طرفداران منتشر شده است.

«کرانچی‌رول» و «توهو» با انتشار یک تیزر کوتاه، ساخت ادامه این انیمه محبوب را تایید کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که دنباله Kaiju No. 8 یک فیلم سینمایی خواهد بود؛ اما این خبر مطمئناً طرفداران را خوشحال خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنباله انیمه Kaiju No. 8 ساخته خواهد شد

استودیو «Production I.G» که سابقه ساخت انیمه‌های محبوبی مانند Psycho-Pass و Heavenly Delusion را در کارنامه دارد، برای ساخت دنباله Kaiju No. 8 نیز بازگشته است.

علاوه بر این، تایید شده که «کوکی اوچیاما»، صداپیشه معروف، به جمع بازیگران این انیمه اضافه شده و به جای شخصیت کاپیتان «جن نارومی»، قوی‌ترین مبارز ضد-کایجو در ژاپن، صحبت خواهد کرد.

داستان Kaiju No. 8 در مورد «کافکا هیبینو» است که شغلی کاملاً متفاوت با آرزوهای دوران کودکی‌اش دارد؛ اما یک اتفاق غیرمنتظره همه چیز را تغییر می‌دهد و او که حالا به یک هیولا تبدیل شده، فرصتی دوباره برای رسیدن به آرزوهای خود پیدا می‌کند.

مانگای Kaiju No. 8، اثری از «کیجی آندو» و نائویا «ماتسوموتو»، مبنای ساخت این انیمه قرار گرفته که این مانگا از نوامبر 2022 در حال انتشار بوده و تا کنون 10 جلد از آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Kaiju No. 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا