اخبار روز سینما

دلیل طلاق این بازیگر از همسرش بعد از 45 سال ازدواج چیست؟

به گزارش پی ام آپ به نقل از سی نما; سخنگوی استریپ به نیویورک پست گفت: “دون گامر و مریل استریپ بیش از 6 سال است که از هم جدا شده اند و اگرچه آنها همیشه عاشق یکدیگر خواهند بود، اما تصمیم گرفته اند زندگی خود را از هم جدا کنند.”

این زوج آخرین بار در مراسم اسکار 2018 با هم دیده شدند.

استریپ و گامر چهار فرزند به دنیا آوردند: هنری وولف خواننده و ترانه سرا 43 ساله، مامی گومر بازیگر 40 ساله، گریس گومر 37 ساله و لوئیزا جاکوبسن 30 ساله و همه آنها در کانکتیکات بزرگ شدند. علاوه بر این، این زوج دارای پنج نوه هستند. گریس اخیرا اولین فرزند خود را از آهنگساز مارک رونسون به دنیا آورد. لوئیزا بازیگری است که برای سریال HBO The Golded Age شناخته شده است.

استریپ و گامر در سال 1978 و اندکی پس از مرگ جان کاسال بازیگر «شکارچی گوزن» و «پدرخوانده» با یکدیگر آشنا شدند. گامر و استریپ در همان سال ازدواج کردند، اما از آن زمان تاکنون تمایلی به افشای جزئیات زندگی خصوصی خود ندارند.

بازیگر «ماما میا» و «فقط قتل‌ها در ساختمان» در سال 2002 راز رابطه طولانی‌مدت خود با گیمر را به ووگ گفت: «خوش‌نیت و تمایل به انعطاف‌پذیری – و هر چند وقت یک‌بار خفه شو». او افزود: «کلید تشکیل خانواده نداشتن برنامه است: همیشه یک مذاکره بزرگ است. اما من یک نیاز کلی در زندگی ام به کار و داشتن روابط عاشقانه دارم.”

هنگامی که استریپ در سال 2017 جایزه بانوی آهنین را برد، در مورد همسرش گفت: “ابتدا می خواهم از دان تشکر کنم، زیرا وقتی در پایان سخنرانی از همسرتان تشکر می کنید، موسیقی هایی را پخش می کنند که نام او را غرق می کند.” می خواهم او بداند که هر چیزی که در زندگیم بیش از همه برایم ارزش قائل هستم همان چیزی است که تو به من دادی.”

استریپ 21 نامزدی و سه برنده اسکار دارد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا