اخبار روز سینما

دلیل خودکشی این بازیگر معروف در سن 48 سالگی چه بود؟ / تصویر

به گزارش پی ام آپ، لی سون کیون بازیگر کره جنوبی که برای بازی در فیلم برنده اسکار «فرشته» شناخته می شود، ظاهراً بر اثر خودکشی درگذشت.

او به دلیل استفاده از ماری جوانا و سایر مواد روانگردان تحت بازجویی پلیس قرار داشت و سه بار توسط پلیس بازجویی شد که آخرین مورد آن به مدت 19 ساعت در آخر هفته بود. این بازیگر گفت که شخصی او را فریب داده و مواد مخدر مصرف می کند و سپس قصد دارد از او باج گیری کند.

کره جنوبی قوانین سختگیرانه ای در زمینه مواد مخدر دارد که در آن جرائم مواد مخدر به طور کلی حداقل با شش ماه زندان یا تا 14 سال زندان برای مجرمان و فروشندگان مجازات می شوند.

لی سون کیون در اواخر اکتبر قبل از رسیدن به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسانی که برای بازجویی آمده بودند، به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: “من از اینکه درگیر چنین حادثه ناگواری هستم بسیار ناامید هستم. من از مردم بسیار ناامید هستم. و خانواده ام که در حال حاضر چنین دردی را تحمل می کنند.” ما برای شما متاسفیم.”

او که فارغ التحصیل دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی است، اولین بازیگری خود را در یک سریال کمدی تلویزیونی با عنوان “Lovers” در سال 2001 انجام داد و از آن زمان به دلیل ایفای نقش های مختلف مورد تحسین قرار گرفت، اما بیشتر برای بازی در یک نقش در سطح بین المللی شناخته شده است. پدری ثروتمند و سطحی در فیلم برنده اسکار 2019 فرشته به کارگردانی بونگ جون هو.

خودکشی یک بازیگر

لی بعداً در اولین سریال کره ای اصلی اپل تی وی که در سال 2021 پخش شد بازی کرد. دکتر. Brain یک تریلر علمی تخیلی شش قسمتی است که داستان یک متخصص مغز و اعصاب خونسرد را روایت می کند که از طریق آزمایش های مغزی به دنبال سرنخ هایی برای یک حادثه خانوادگی مرموز می گردد.

آخرین نقش او در فیلم ترسناک «خواب» بود که در آن نقش شوهری را بازی کرد که راه رفتن در خواب منجر به شرایط سختی می شود. این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شد و در بخش هفته منتقدان جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا