اخبار روز سینما

دلیل جدایی رضا رویگیری و همسرش سال ها بعد فاش شد/ عکس دیده نشده رضا رویگیری و فرزندش


به گزارش بازتاب آنلاین رضا رویگیری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در حال حاضر حال خوبی ندارد. اکثر مردم می دانند که خواننده ترانه معروف انقلاب الله الله رضا رویگیری است. رضا رویگیری سال ها پیش با فرشته میر هاشمی هانیم ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب فرزندی به نام کیارش شد و این جدایی پایان یافت.

ازدواج اول و دلیل طلاق

رضا رویگیری می گوید مدتی به آمریکا رفتم، با همسرم آشنا شدم و ازدواج کردم. از این ازدواج پسری به نام کیارش در سال 1353 به دنیا آمد. با این حال، این زوج در نهایت در سال 2013 از هم جدا شدند. رضا رویگیری دلیل جدایی آنها را اینگونه بیان می کند: به نظر من مردم کمی بیکار هستند و به دنبال مشاغل مختلف هستند. این مسائل جزو مسائل شخصی و خصوصی زندگی است، اما افراد در مورد مسائل شخصی به شدت کنجکاو هستند. شوهر سابقم عاشق کارش بود، از صبح تا عصر سر کار بود و خیلی به زندگی فکر می کرد نبود. مطب روانشناسی داشت و تمام وقت و زندگیش کار خودش بود. همسر اولم به زندگی فکر می کند نبود! در سال 2013 به دلیل مخالفت فرشته میرهشمی با کار او به زندگی خود پایان داد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا