اخبار روز سینما

ناراحتی‌های “کیم کارداشیان” برای کانیه وست تمامی ندارد!/ او دوست دارد کانیه را برگرداند!

کیم کارداشیان چهره معروف فضای مجازی در برنامه تلویزیونی خانوادگی خود از طلاقش ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

عزاداری از

کیم کارداشیان 42 ساله حاضر است برای بازگشت به روزهای اولیه ازدواجش با کانیه وست دست به هر کاری بزند. کیم در پیش نمایش قسمت جدید «کارداشیان ها» وقتی به یاد همسر سابقش افتاد، اشک ریخت. این ستاره در حین صحبت با خواهرش کلویی اشتیاق خود را برای همسر سابقش ابراز کرد.

کیم کارداشیان نمی‌تواند باور کند که همسر سابقش، کانیه وست، تا این حد بعد از طلاق، تغییر کرده است. وقتی خواهر کوچکترش از وضعیتش پرسید، او فریاد زد که “خوب نیست”. کیم کارداشیان، که از دلتنگی برای همسر سابقش گریه می‌کرد، اعتراف کرد که زندگی بدون او بسیار سخت است. در اظهارنظر خود، با اشاره به کانیه 46 ساله، توضیح داد: “کانیه حالا با شخصی که با او ازدواج کردم بسیار متفاوت است. او کسی بود که دوستش داشتم و حاضرم هر کاری کنم تا آن شخص را برگردانم.”

عزاداری از

ناامیدی کیم کارداشیان از ازدواج سابقش!

کیم و کانیه پس از شش سال زندگی مشترک در مارس 2022 از هم جدا شدند. زوج سابق در سال 2011 با هم آشنا شدند. آنها در نهایت در سال 2014 ازدواج کردند. کیم و کانیه دارای 4 فرزند از ازدواج خود بودند. کیم کارداشیان پیش از این در فصل جدید «کارداشیان ها» درباره همسر سابقش صحبت کرده بود. او درباره رفتار نامنظم کانیه، از جمله توهین و اتهامات آنلاین علیه خانواده و عزیزان کیم صحبت کرد.

عزاداری از

این خانم میلیاردر در یک اظهارنظر اعلام کرد: “سخت‌ترین احساسی که می‌توان داشت، آن است که ببینید کسی که واقعاً دوستش داشتید و به عنوان عضوی از خانواده‌تان به او اعتماد داشتید، بسیار متفاوت از آن چیزی است که فکر می‌کردید.” بعضی اوقات احساس می‌کنم که کانیه باید شکست را به تنهایی تجربه کند. من همیشه و در هر جایی حمایت از او را داشتم. رفتارهای او را برای دیگران توضیح می‌دادم و توجیه می‌کردم.”

همچنین، کیم در یک مصاحبه با مجله ووگ ایتالیا، اعلام کرد: “احساس می‌کنم پس از طلاق اخیرم فردی جدید شده‌ام. اعتماد به نفسی که از داشتن شریکی به دست می‌آوردم، به عقیده‌اش، خیلی برایم مهم بود. من خود واقعی‌ام را از دست داده بودم. اما اکنون زمان آن رسیده است که برای خودم وقت بگذرانم و کار درست را انجام دهم.”

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا