اخبار روز

دلار به 53 هزار تومان رسید!/جزئیات

قیمت دلار امروز با افزایش یافتن  ۳۰۰ تومانی در زمان بازگشایی بازار‌ها معامله شد. نوسانات افزایشی دو روز اخیر بازار ارز این اسکناس را صبح امروز وارد کانال ۵۳ هزار تومانی کرد. معامله‌گران، رشد تقاضا به دنبال اخبار نامساعد روز‌های اخیر را خاطر افزایش قیمت دلار می‌دانند.

به گزارش منیبان، قیمت دلار در اولین معامله نقدی  امروز با صحبت های مثبت باز شد و نسبت به روز سه شنبه 250 تومان تغییر داشت. اما در ادامه مذاکره این افزایش قیمت افزایش یافت و دلار در کانال 53 هزار تومان قرار گرفت. اسکناس های یک دلاری نیز دیروز 500 تومان افزایش یافت. در زمان نگارش این گزارش، دلار 53 هزار و 50 تا 80 تومان معامله می شود.

معامله گران بازار روند صعودی قیمت دلار در بازار ارز را روند اخبار سیاسی و تنش های ایجاد شده در منطقه ناشی از حملات موشکی سپاه می دانند. آنها معتقدند در صورت تداوم اخبار متشنج، دلار تا محدوده قیمتی 54 تا 55 هزار تومان افزایش می یابد.

پیش از این کارشناسان اقتصادی بازه قیمتی هر دلار را تا پایان سال بین 54 تا 56 هزار تومان پیش بینی کرده بودند. اما با وجود سیگنال‌های سیاسی روزهای اخیر، دلار با شتاب بیشتری به روند صعودی خود ادامه داده است.

امروز قیمت دلار در بازارهای اطراف و دلار تهران رو به افزایش است. قیمت دلار سلیمانیه با 200 تومان افزایش به 53 هزار و 450 تومان اعلام شده است. دلار هرات 130 تومان رشد کرده و با قیمت 52 هزار و 330 تومان معامله می شود. درهم امارات با 100 تومان افزایش با قیمت 14600 تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران 42 هزار و 924 تومان و قیمت دلار حواله 39 هزار و 52 تومان است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا