اخبار روز

دلار 13 هزار تومان سرازیر شد.


به گزارش مانیبان به نقل از روزنامه کیهان، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز که به 70 هزار تومان رسیده بود، اکنون 57 هزار تومان است.

با روی کار آمدن دولت رئیسی به دلیل کسری بودجه 480 میلیارد تومانی، تحریم ها، نفت فروشی های جزئی و… برخی نسبت به تورم سه رقمی و دلار 100 هزار تومانی هشدار دادند اما با سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم و تشکر با نظارت و تلاش رئیسی، دولت و بانک مرکزی، روند کاهشی نرخ تورم آغاز شده و اکنون نرخ تورم نقطه به نقطه به 31 درصد رسیده است.

در سال 1402 دولت توانست نرخ ارز را به مدت 10 ماه با کمترین نوسان تثبیت کند و علیرغم همه تلاش های دشمنان و ضربه های داخلی و حوادث بی سابقه ای مانند عملیات طوفان الاقصی و تنش در دریای سرخ. تروریسم حمله به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان و پاسخ موشکی ایران به تروریست ها در سه کشور، حمله صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ قاطع ایران در عملیات صادق و بسیاری از رویدادهای دیگر، قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز که تا مرز 70 هزار تومان پیش رفت، اکنون در کانال 57 هزار تومان قرار دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا