اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

دفتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه در IGP

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

خدمات قضایی در IGP به عنوان یکی از خدمات کاربردی برای استماع این پیام رسان ها در دسترس است.

به گزارش روابط عمومی IGP، به منظور بهبود دسترسی مردم به امکانات و امکانات فناوری اطلاعات، کاربران IGP می توانند با مراجعه به «سرویس خدمات ویژه قضایی» در PGI خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پیام رسان آیگپ به عنوان اولین ارائه دهنده این خدمات در بین پیام رسان های ایرانی، سال گذشته با افزودن سرویس قوه قضاییه با همکاری مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه، گام بلندی در راه ارائه خدمات از راه دور برای کارهای اداری و اداری برداشت. ادراک اجرایی و سازمانی

خدمات مورد نظر کمک موثری به کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و کاهش معوقات و تاخیرهای طولانی مدت در دفاتر خدمات الکترونیک دادگاه خواهد کرد و کمک قابل توجهی به ارائه بهترین خدمات در راه حل مشکلات مردم خواهد کرد.

ارائه خدمات الکترونیک قضایی یکی از طرح های بزرگ و مهم دستگاه قضایی است که مورد توجه و تاکید مسئولان عالی نظام قضایی است. بدون شک اجرای این طرح گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام قضایی بوده و دستاورد بزرگی در توسعه حکمرانی الکترونیک در کشور محسوب می شود.

اکنون به منظور ارتقای سطح دسترسی مردم به امکانات و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، IGP امکان کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی را تسهیل کرده و خدمات قوه قضاییه را به عنوان ارائه دهنده این موارد راه اندازی کرده است. خدمات.

از این حیث، کاربران می توانند با مراجعه به سرویس IGP Magistracy خدمات زیر را دریافت کنند:

· خدمات قضایی من; سیستم احراز هویت صدا

· درگاه خدمات الکترونیک قضایی غیر حضوری

تنظیم درخواست دادگاه هوشمند

رکورد سالم

· شنونده؛ سامانه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضائیه

پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی 1470

· کانال رسمی خدمات هوشمند قضایی

برای استفاده از خدمات دادگاه و سایر امکانات پیام رسان IGP لطفا این اپلیکیشن را از طریق بازارهای داخلی دانلود و نصب کنید.
نظرات

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان دفتر خدمات الکترونیک قوه قضاییه در IGP

که در تاریخ 2023-06-28 13:37:06 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا