اخبار روز

دفترچه­ سوالات علوم تجربی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد :: بازتاب آنلاین

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش اعلام کرد که دفترچه­ سوالات نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گروه علوم تجربی روی سایت این سازمان قرار گرفت.

به گزارش بازتاب آنلاین، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش اعلام کرد که دفترچه سؤالات نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گروه علوم تجربی که صبح امروز جمعه – ۲۲ تیرماه – برگزار شد، روی پایگاه اینترنتی این سازمان سنجش قرار گرفت.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش اعلام کرد که کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) چهارشنبه ۲۷ تیر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشورر قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از تاریخ مذکور حداکثر تا روز چهارشنبه سوم مردادماه هرگونه مطلبی در خصوص سؤالات و کلید آزمون دارند، از طریق سیستم پاسخ‌گویی الکترونیکی به این سازمان اعلام کنند.

همچنین دفترچه سؤالات تمامی گروه‌های آزمایشی خارج از کشور در روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و کلید اولیه آن نیز روز یکشنبه ۳۱ تیرماه منتشر می‌شود.

معاون امور آزمون‌های سازمان ملی سنجش درباره سؤالات و زمان تعیین شده برای گروه داوطلبان گروه علوم تجربی گفت: این داوطلبان سه یا چهار دفترچه دریافت می‌کنند که در دفترچه شماره ۱ تعداد ۴۵ سؤال زیست‌شناسی با مدت زمان پاسخ‌گویی ۴۵ دقیقه، در دفترچه شماره ۲ تعداد ۶۵ سؤال فیزیک و شیمی با مدت زمان پاسخ‌گویی ۷۵ دقیقه، در دفترچه شماره ۳ با تعداد ۴۵ سؤال ریاضی و زمین شناسی با مدت زمان پاسخ‌گویی ۶۰ دقیقه در نظر گرفته شده است و داوطلبان دیپلمه بهیاری، یک دفترچه اضافه خواهند داشت و ۲۰ دقیقه هم وقت بیشتر دارند تا به سؤالات دفترچه شماره ۴ شامل ۳۰ سؤال درس بهیاری پاسخ دهند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا