اخبار روزاخبار ورزشی

دعوت وزیر ورزش از تیم ستاره سرخ بلگراد برای حضور در تهران

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در سفر از باشگاه ستاره سرخ بلگراد به صربستان یکی او از قدیمی ترین باشگاه های اروپا بازدید کرد و از این تیم برای حضور در ایران دعوت کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی از باشگاه ستاره سرخ از بلگراد صربستان عصر امروز جمعه یکی او از قدیمی ترین باشگاه های اروپا بازدید کرد. در این بازدید که رئیس و نایب رئیس باشگاه ستاره سرخ بلگراد حضور داشتند، هاشمی ابتدا از موزه افتخاری این باشگاه قدیمی بازدید کرد و از نزدیک با عناوین قهرمانی ستاره سرخ بلگراد آشنا شد.

وزیر ورزش و جوانان با سرپرست باشگاه ستاره سرخ نیز گفت و گو کرد. هاشمی در این جلسه با اشاره به تاریخچه این باشگاه صربستان گفت: مردم صربستان با این باشگاه زندگی می کنند. موزه افتخار نیز تاریخ بزرگ این باشگاه را در آستانه هشتادمین سالگرد تاسیس آن به نمایش می گذارد.

وی ادامه داد: البته در جمهوری اسلامی ایران دو تیم بسیار پرطرفدار مانند تیم ستاره سرخ بلگراد داریم که مورد توجه مردم قرار می گیرد. این دو باشگاه بیش از 35 میلیون هوادار دارند و ما حاضریم قرارداد خواهرخواندگی بین باشگاه ستاره سرخ بلگراد و باشگاه های ایرانی منعقد کنیم و شرایط را برای تأسیس زودهنگام این خواهرخواندگی فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان تاکید کرد: با توجه به اینکه دو کشور دوست و برادر ایران و صربستان دارای منافع مشترک هستند، این موضوع می تواند به توسعه روابط دو ملت بزرگ کمک کند. از این انجمن معتبر اروپایی دعوت می کنیم. همچنین برای حضور در تهران و برگزاری بازی های دوستانه با باشگاه های ایرانی.

همچنین مسئولان تیم ستاره سرخ بلگراد پیراهن شماره 10 این تیم را به نام کیومرث هاشمی به وی اهدا کردند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا