اخبار روز

دستگیری کلاهبردار کارت بانکی شهروندان در پایانه مسافربری غرب!/جزئیات

متهم به بهانه بلیط مترو گرفتن کارت‌های عابر بانک شهروندان را می گرفت و بعد از جا به جا کردن کارت شهروندان با کارت‌های جعلی از آن ها کلاهبرداری می‌کرد.

فرمانده یگان پلیس مترو تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با اخاذی و تعویض کارت بانکی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس کرمی راد گفت: در پی افزایش پرونده های کلاهبرداری در محدوده میدان آزادی تهران، اکیپی از ماموران کلانتری مترو آزادی موضوع را در اختیار گرفتند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند متهم به بهانه تهیه بلیت مترو اقدام به سرقت کارت های خودپرداز از شهروندان کرده و پس از تعویض کارت شهروندان با کارت جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است،

وی افزود: در اقدامی هماهنگ و با ترفندهای پلیس سرانجام در 26 ام آذر متهم در ماه جاری مرتکب کلاهبرداری شده است و در حال کلاهبرداری از یکی شهروندان غافلگیر و دستگیر شدند.

فرمانده یگان پلیس مترو تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به استیضاح و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و هفت کارت بانکی سرقتی متعلق به متهم کشف شد.

سرهنگ کرمی راد با اشاره به اینکه متهم به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا