به گزارش بازتاب آنلاین، عصر شنبه با انتشار پیامی عجیب جامعه استان مرکزی شوکه شد. فیلمی از یکی از مراکز درمانی شهرستان جاورسیان و خنداب استان مرکزی منتشر شد که نشان می دهد یک بیمار پس از مشاجره با دندانپزشک با چاقو به دندانپزشک حمله می کند، این اقدام باعث آسیب دیدگی شد که پس از مشورت با مقامات قضایی علل آن بررسی شد. و عوامل حادثه

تسنیم در گزارشی نوشت: سرهنگ سلوکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: پس از انتشار کلیپی از نزاع در مطب دندانپزشکی در منطقه جاورسیان شهرستان خنداب در شبکه های اجتماعی و جریحه دار شدن افکار عمومی موضوع در حال بررسی است. دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان.

وی افزود: متهم کمتر از 24 ساعت پس از پایان درگیری دستگیر و با طرح شکایت در دادگاه راهی زندان شد. ضمناً با دستور مقام قضایی با مروج خشونت با انتشار کلیپ مورد نظر برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب به علت این درگیری اشاره کرد و گفت: درگیری بیمار با دندانپزشک به دلیل قیمت اعلام شده توسط دندانپزشک بوده است. پزشک برای کار بیشتر و تمدید درمان بیمار پول بیشتری می خواهد. که منجر به خشونت می شود و دندانپزشک مورد حمله و ضرب و شتم قرار می گیرد.
سلوکی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود موارد مشابه را صرفاً از طریق قانونی پیگیری کنند و از انتشار فیلم از صحنه خشونت و درگیری در فضای مجازی خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما