اخبار روز

نظافتچی که یک کیلو طلای صاحبش را سرقت کرده بود، دستگیر شد!/ جزئیات

به نقل از شمانیوز، سردار کیومرث عزیزی گفت: در پی یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرک اندیشه شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت استان تهران و ماموران فنی و اطلاعاتی پس از اقدامات انجام شده متوجه شدند فردی به عنوان نظافتچی به منزل شاکیه مراجعه کرده و در زمان سرقت نیز حضور داشته است. در این رابطه تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده ادامه داد: متهم با انجام تحقیقات پلیسی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و اخذ مجوزهای مربوطه، طی عملیاتی در مخفیگاهش واقع در شهرستان اندیشه شهریار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی منزل مذکور بود در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که با همکاری یک کودک اقدام به تهیه کلید منزل کرده و سوء استفاده کرده است.

عزیزی اظهار داشت: این فرد بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهرات و ساعت مچی گران قیمت به ارزش 30 میلیارد ریال سرقت کرده است. جواهرات مذکور نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده گفت: متهم بازداشت شده به همراه پرونده تشکیل شده جهت ادامه روند رسیدگی به جرم به دادگاه ارسال شد. همدست دیگر متهم نیز شناسایی شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا