اخبار روز

دستگیری سارق حرفه ای تلفن همراه در الهیه! به 10 فقره سرقت آیفون اعتراف کرد

رئیس کلانتری یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای موبایل در منطقه الهیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق زارونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان، ماموران کلانتری 101 به گشت زنی های هدفمند در نقاط آلوده و جرم خیز برای شناسایی و شناسایی و سرقت تلفن همراه شهروندان پرداختند. دزدان را دستگیر کنید

رئیس کلانتری یکم پلیس پیشگیری منطقه تهران بزرگ ادامه داد: در این زمینه ماموران به گشت زنی در محل پرداختند. یکی وی به شهروندان گفت: چندی پیش گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته و سارق متواری شده است. با مشخص شدن مشخصات ظاهری متهم و اجرای طرح مهار، سارق در محور مدرس شناسایی شد، اما این فرد به محض مشاهده ماموران متواری شد و در آن مسیر تعقیب و گریز بین پلیس و سارق آغاز شد .

زرونی ادامه داد: متهم پس از تعقیب و گریز کوتاهی متوقف شد اما این بار به قصد فرار با ماموران درگیر شد و به آنها حمله کرد. با مداخله به موقع ماموران پلیس، متهم به زمین چسبیده و دستگیر شد. همچنین پس از بررسی مقدماتی متهم از این فرد یک دستگاه موبایل آیفون سرقتی اخیرا کشف و ضبط شد.

وی در خصوص انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی از وی گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، شاکیه شناسایی و گوشی قفل نشده به وی تحویل داده شد. متهم در بازجویی به ده فقره سرقت گوشی تلفن همراه و سرقت گوشی آیفون نیز اعتراف کرد.

فرمانده یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه شناسایی سایر شکات و دستگیری همدست و همدست این فرد نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا