اخبار روز

هتاکان به شهدای کرمان دستگیر شدند و ۸۵ تارنمای مجرمانه شناسایی شد!/جزئیات

مهر نوشت: رییس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی کردن  ۵۸ تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: بعد از حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه كه منجر به شهادت تعداد زيادي از هموطنانمان در راه گلزار شهداي كرمان شد، عده اي متخاصم و متعصب از اين مشكل سوء استفاده كرده و با انتشار مطالب توهين آميز دشمن در شبكه هاي اجتماعي موجب نگرانی و ناراحتی عمومی برای شهروندان و خانواده شهدا شدند.

وی افزود: از این رو پلیس فتا برای برخورد با اخلال گران افکار عمومی و ارسال مطالب توهین آمیز تاکید ویژه ای در دستور کار پلیس فتا قرار داده است. در همین راستا کارشناسان پلیس فتا 58 تارنما حاوی اخبار جعلی و سایر مطالب توهین آمیز به ساحت  مقدس شهدای حمله تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده را مسدود کرد و 48 پرونده در مرحله تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی هستند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد برهم زدن نظم، امنیت و آرامش در فضای واقعی و مجازی هستند، گفت: با تلاش پلیس فتا تعدادی از این افراد دستگیر و علاوه بر اینکه به جرم خود اعتراف کردند. به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و واکاوی‌های تخصصی در این حوزه ادامه دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا