اخبار روز

دستور مهم رهبر انقلاب به نیروهای مسلح

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، چهارشنبه 15 آذر وی در حاشیه بازدید از پروژه 720 یگان ارتش در بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: طرح آمایش سرزمینی جدید منطقه جنوب شرق کشور و همچنین برنامه ریزی مجدد نیروهای مسلح آغاز شده است. “ما به ویژه به منطقه خراسان جنوبی نگاه می کنیم که از آن آگاه می شویم.”

وی گفت: پیش از این لشکر عملیاتی 30 ارتش از گرگان در خراسان جنوبی مستقر شده بود و پس از آن تیپ 258 سیار تهاجمی به بیرجند اعزام می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بسته به نیاز، یگان های پهپادی و موشکی نیز مستقر شده یا خواهند شد و با این اعزام و آموزش جدید، امنیت منطقه و مرز تقویت می شود.

وی از ارتقای توان دفاعی و نظامی شرق کشور از طریق ایجاد گروه پهپادی و یگان موشکی خبر داد و گفت: نیروی زمینی ارتش در مرز خراسان جنوبی مستقر هستند و این نیروها به همراه مرزبانان. ، برای حفاظت مسئول امنیت و مرز هستند. ما از مناطق مرزی بازدید کردیم تا روند ارائه خدمات امنیتی پایدار را بررسی کنیم.

سردار سرتیپ حیدری در ادامه با اشاره به اینکه ساخت مسکن نیروهای مسلح از دستورات مقام معظم رهبری بوده است، افزود: ما وظیفه داریم بلافاصله تلاش کنیم تا نیروهای مسلح قبل از بازنشستگی دارای واحد مسکونی باشند.

وی گفت: نیروی زمینی ارتش به همراه ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی های لازم را انجام داده و برخی واحدهای مسکونی به مرحله اجرا رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بنابراین عملیات عمرانی در ارومیه، خوزستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و گرگان آغاز شده و برنامه این است که از پایان سال 1403 هیچ یک از نیروی زمینی ارتش بازنشسته نشوند. مگر اینکه واحد مسکونی تحویل یا در حال ساخت باشد.

وی افزود: این کار با فعالیت و تلاش بیشتر در بیرجند آغاز شده است امروز از پروژه 720 واحدی که به عنوان خانه شخصی و غیرنظامی نیروی زمینی ارتش ساخته می شود بازدید کردیم.

امیر حیدری گفت: در فاز بعدی 488 یگان ساخته می شود و از تمام نیروهای زمینی ارتش در سراسر کشور دعوت می کنیم در صورت تمایل به اقامت در بیرجند فرصت ثبت نام را از دست ندهید تا برنامه ریزی برای آنها انجام شود.

وی گفت: شرکت تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در خراسان جنوبی یکی از شرکت های موفقی است که علاوه بر تکمیل فازهای اول و دوم، فاز سوم آن را نیز با 720 واحد انجام می دهد. معماری ایرانی و اسلامی را برای این واحدها در نظر گرفته اند.» از نظر استحکام و زیبایی نیز به خوبی طراحی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص فعالیت های دولت در زمینه ساخت و ساز مسکن گفت: تاکنون اقدامات خوبی آغاز شده است و با دولت ارتباط متقابل داریم به همین دلیل در جاهایی ارتش زمین پیشنهادی برای تبدیل، که هم نیروهای مسلح و هم مردم از آن سود می برند.

وی با اشاره به بازدید از مرکز آموزشی 04 امام رضا (ع) بیرجند گفت: این مرکز وظیفه آموزش سربازان رشته های مختلف را بر عهده دارد و تاکید داریم که در زمینه آموزش نظامی نکات خاصی رعایت شود. به طوری که.» آموزش سربازان بر اساس دستورات مقام معظم رهبری انجام می شود. رهبری باید به کشور و میهن امیدوار و خوشبین باشد.

۲۷۲۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا