اخبار روز

آملی لاریجانی به مجلس، دولت و قوه قضاییه حداکثر ۶ ماه فرصت داد!/جزئیات

آملی لاریجانی: قوای سه گانه باید حداکثر ظرف 6 ماه برنامه خود را تهیه و به شورای داوری اعلام کنند. هیات عالی نظارت نیز باید در این زمینه پیگیری و نظارت کافی داشته باشد تا این سیاست ها از بین نرود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قوای سه گانه حداکثر ظرف مدت شش ماه برنامه خود را برای اجرای سیاست کلی توسعه دریامحور تهیه و به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کنند.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از  ایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه هیات عالی نظارت برای بررسی ارتباط برنامه هفتم با رهنمودهای کلی نظام، تاکید کرد: دولت باید برنامه اجرای رهنمودهای کلی نظام را ارائه کند. توسعه دریامحور سامانه و بیان کرد: ابلاغ سیاست کلی توسعه دریامحور از سوی رهبری انقلاب اسلامی. این امر انجام شد و بر اساس این دستور مجلس، دولت و قوه قضائیه موظف شدند برای اجرای این سیاست ها برنامه جامعی از جمله تهیه پیش نویس قوانین و تصویب قوانین لازم را اجرا کنند.

وی افزود: قوای سه گانه باید حداکثر ظرف مدت شش ماه برنامه خود را برای اجرای این دستورالعمل تهیه و به شورای سازش ابلاغ کنند.

وی تاکید کرد: هیات عالی نظارت نیز باید در این زمینه پیگیری کافی و نظارت لازم را داشته باشد تا این دستورالعمل ها به حاشیه نرود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا