دواین جانسون، که به طور عمومی با نام راک نیز شناخته می‌شود، بر اساس گزارش مجله فوربز، به عنوان گرانترین بازیگر خارجی مرد سال ۲۰۲۲ناخته شده است.

به گزارش مجله فوربز در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۱، دواین جانسون به عنوان گرانترین بازیگر مرد خارجی سال ۲۰۲۲علام شده است و ثروت کلی او بیش از ۸۹.۴ میلیون دلار است.

داوین جانسون،ه به طور معمول با نام راک شناخته می‌شود، یک بازیگر تهیه‌کننده آمریکایی-کانادایی است و در دنیای سینما بسیار محبوب است. او در بسیاری از فرانچایزهای معروف حضور داشته و اخیراً در یکی از فیلم‌های دیسی بازی کرده و نقش ابرقهرمانلک آدام را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

طبق گزارش فوربز، دواین جانسون به عنوان گرانترین بازیگر مرد خارجی سال ۲۰۲۲ اعلام شده است و ثروت کلی او بیش از ۸۹.۴یلیون دلار است. جالب استدانید که با بازی در فیلم “Red Notice”، او توانست درآمدی بالغ بر ۲۳.۵ میلیون دلار کسب کند.

 

دستمزد این بازیگر درال‌های گذشته نیز بسیار بالا بوده است و به حدی که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در فهرست بازیگران خارجی با درآمد بالاترین در سال ۲۰۲۲ قرار گرفت. یک نکته دیگر درباره این بازیگر این است که فیلم‌های او در آمریکای شمالی بیش از ۳.۵ میلیارد دلار و در سراسر جهان بیش از ۱۰.۵ میلیارد دلار فروش داشته‌اند. این موارد باعث شده‌اند که درآمد این بازیگر بسیار بالا باشد. همچنین، راک در برخی موارد از طریق تبلیغات نیز درآمد قابل توجهی کسب می‌کند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *