اخبار روز سینما

دستمزد شگفت انگیز بازیگر ارباب حلقه ها

در حالی که “ارباب حلقه ها” یکی این یکی از پردرآمدترین فرانچایزهای تاریخ سینماست که ۲.۹ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت، اما کیت بلانشت می‌گوید این بدان معنا نیست که بازیگران برای حضور در سه‌گانه پیتر جکسون دستمزد خوبی دریافت کرده‌اند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از مهر در برنامه امشب اندی کوهن، وقتی مجری برنامه از بلانشت پرسید که برای کدام فیلم بیشتر دستمزد گرفته و حدس زد که این فیلم باید «ارباب حلقه ها» باشد، پاسخ بلانشت این بود: آیا با من شوخی می کنی؟ نه، هیچکس برای آن فیلم پول نگرفت. وقتی کوهن از او پرسید که آیا حقوقش شامل درصدی از فروش است، بلانشت گفت: نه! از این حرف ها نبود. نه هیچی

او همچنین درباره تاریخچه پیتر جکسون و فیلم کمدی زامبی که در آمریکای شمالی با عنوان «Mind Off» در سال 1992 اکران شد صحبت کرد و گفت: «من می‌خواستم با فردی که «Mind Off» را انجام داد کار کنم.

این بازیگر استرالیایی در سه گانه ارباب حلقه ها نقش گالادریل، یک جن از سرزمین میانه با توانایی های جادویی قدرتمند را بازی کرد و او در سریال هابیت، پیش درآمد کارگردان نیوزیلندی برای ارباب حلقه ها، دوباره این نقش را بازی کرد. تکرار کرد.

او تنها بازیگر «ارباب حلقه‌ها» نیست که از دستمزد کم خود برای این حماسه فانتزی صحبت می‌کند و اورلاندو بلوم این بازیگر که نقش آلف لگولاس را بازی می‌کرد، در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ گفت که برای هر سه فیلم فقط ۱۷۵ هزار دلار دستمزد گرفته است.

بلانشت درباره دستمزدش در سریال «ارباب حلقه‌ها» گفت: «به طور کلی، من ساندویچ‌های رایگان دریافت کردم.» بازیگران زن آنقدر که شما فکر می کنید دستمزد نمی گیرند.

این بازیگر برای تبلیغ فیلم علمی تخیلی «سرزمین های مرزی» که از امروز (جمعه) در سینماها اکران می شود، شرکت کرد. این فیلم بر اساس بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده است و بلانشت در نقش لیلیث یاغی، که پس از استخدام توسط سازنده اسلحه اطلس (ادگار رامیرز) برای یافتن دختر گمشده خود، به سیاره خانه خود پاندورا بازمی گردد، ساخته شده است. در این فیلم کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌انو، جک بلک و جینا گرشون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کیت بلانشت برنده جوایز گلدن گلوب و بفتا بهترین بازیگر زن شد و اولین نامزدی اسکار خود را برای ایفای نقش الیزابت اول در درام الیزابت (1998) دریافت کرد. او اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در نقش کاترین هپبورن در درام بیوگرافی اسکورسیزی «هواپیما» (2004) و اسکار بهترین بازیگر زن را برای ایفای نقش زن مشکل دار در کمدی-درام وودی آلن «جاسمین غمگین» (2013) دریافت کرد. او برنده شد. از خودش گرفت.

2455555

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا