اخبار روز سینما جهان

دستمزد بازیگر «ارباب حلقه‌ها» یک ساندویچ رایگان بود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، در حالی که «ارباب حلقه ها» یکی این یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای تاریخ سینماست که ۲.۹ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت، اما کیت بلانشت می گوید این لزوما به این معنا نیست که بازیگران برای حضور در سه گانه پیتر جکسون دستمزد خوبی دریافت کرده اند.

به گزارش مهر در برنامه امشب اندی کوهن، وقتی مجری از بلانشت پرسید برای چه فیلمی بیشترین دستمزد را دریافت کرده است و حدس زد که باید «ارباب حلقه ها» باشد، پاسخ بلانشت این بود: آیا با من شوخی می کنی؟ نه، هیچکس برای آن فیلم پول نگرفت. وقتی کوهن از او پرسید که آیا دستمزدش شامل درصدی از فروش است، بلانشت گفت: نه! از این حرف ها نبود. نه هیچی

وی در ادامه به تاریخچه پیتر جکسون و فیلم کمدی زامبی او در سال 1992 که با عنوان «Mind Off» در آمریکای شمالی اکران شد، اشاره کرد و گفت: می خواستم با سازنده «Mind Off» همکاری کنم.

این بازیگر استرالیایی در سه گانه ارباب حلقه ها نقش گالادریل، یک جن سلطنتی از سرزمین میانه با توانایی های جادویی قدرتمند را بازی کرد و دوباره نقش خود را در سریال هابیت کارگردان نیوزیلندی که پیش درآمدی برای ارباب حلقه ها است، بازی کرد. او هم تکرار کرد.

او تنها بازیگر «ارباب حلقه ها» نیست که از دستمزد کم خود برای این حماسه فانتزی صحبت کرده است و اورلاندو بلوم بازیگر نقش آلف لگولاس در مصاحبه ای در سال 2019 گفت که برای هر سه فیلم فقط 175 هزار دلار دستمزد گرفته است.

بلانشت درباره دستمزدش در سریال «ارباب حلقه‌ها» گفت: من در مجموع ساندویچ‌های رایگان دریافت کردم. بازیگران زن آنقدر که شما فکر می کنید دستمزد نمی گیرند.

این بازیگر برای تبلیغ فیلم علمی تخیلی «سرزمین ها» که از امروز (جمعه) در سینماها اکران می شود، شرکت کرد. این فیلم بر اساس بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده است و بلانشت در نقش لیلیث، قانون شکنی است که پس از استخدام توسط سازنده اسلحه اطلس (ادگار رامیرز) برای یافتن دختر گمشده اش، به سیاره زادگاهش پاندورا بازمی گردد. در این فیلم کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌انو، جک بلک و جینا گرشون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کیت بلانشت برای ایفای نقش الیزابت اول در درام الیزابت (1998) برنده بهترین بازیگر زن از جوایز گلدن گلوب و بفتا شد و اولین نامزدی اسکار خود را دریافت کرد. او برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای ایفای نقش کاترین هپبورن در درام بیوگرافی اسکورسیزی “هواپیما” (2004) و اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در نقش یک زن مشکل دار در کمدی-درام وودی آلن “جاسمین غمگین” (2013) شد. از خودش گرفت.

۲۴۵۲۴۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا