اخبار روز

در 41 حراج مرکز مبادلات چند کیلو شمش طلا فروخته شد؟


سخنگوی مرکز مبادلات گفت: از مزایای عرضه شمش طلا در مرکز مبادلات، کاهش قاچاق و اطمینان از ورود شمش طلای وارداتی به چرخه اصلی بازار است.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز طلا و ارز ایران گفت: تاکنون 41 حراج حضوری شمش طلا در مرکز طلا و ارز ایران برگزار شده است که در این تعداد حراج حدود 7820 مورد به فروش رسیده است. کیلوگرم شمش کالاهایی به ارزش حدود 33 هزار میلیارد تومان معامله شده است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: چهل و دومین جلسه حراج حضوری شمش طلا مرکز بورس ایران فردا یکشنبه بیست و یکم است. مرداد از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز بورس ایران برگزار می شود و متقاضیان خرید شمش طلا از مرکز بورس ایران می توانند مبلغ سه و نیم میلیارد ریال (350 میلیون تومان) را واریز کنند. . به عنوان ضمانت هر قطعه شمش طلا تا نیمه شب امروز شنبه بیستم. مرداد ماه در چهل و دومین مزایده این مرکز شرکت کنید.

وی همچنین تصریح کرد: کاهش قاچاق شمش طلا در داخل و خارج از کشور، تضمین ورود شمش طلای وارداتی به چرخه اصلی بازار طلای کشور، تامین بهینه و کارآمد نیاز واقعی تولیدکنندگان مصنوعات طلای کشور، تقویت بنیه کشور. تولید طلا و جواهرات، کمک به کاهش و حذف طلای غیر اصیل در بازار طلا، کمک به کاهش ورود شمش طلای غیراصیل و غیراستاندارد و ایجاد بستری امن، شفاف و بدون ریسک برای عرضه طلای وارداتی. شمش از جمله مزایای ارائه شمش طلا در مرکز مبادلات است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا