اخبار روز

در مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه چه خودروهایی عرضه می شود؟


به گزارش پی ام آپ به نقل از پی ام آپ، مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از میزان تولید است و در حال حاضر با کمبود تقاضا مواجه هستیم. .

سپهر دادجو توکلی در یک برنامه رادیویی اظهار کرد: تاخیر چند روزه در اعلام فروش سامانه یکپارچه خودروها به دلیل ارائه خودروهای تولیدی جدید بوده است.

توکلی با اشاره به عدم افزایش قیمت خودرو گفت: بهمن در سال 1401 که با حضور گسترده تقاضای کاذب بازار مواجه شدیم با برنامه ریزی های انجام شده اکنون به ثبات و آرامش دست یافته ایم.

وی هدف شورای رقابت را عدم مداخله در بازار، رقابتی کردن محصولات و عرضه دانست و افزود: عوامل زیادی در اقتصاد تأثیرگذار است که باعث بی نظمی بازار عرضه و تقاضا می شود، اما باید به نقطه ای برسیم. که بازار خودش را تنظیم می کند.”

مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت بر عدم ارائه نظرات احساسی و غیرعادی تاکید کرد و اظهار داشت: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و وزارت حریم خصوصی به ثبات و آرامش نسبی در بازار خودرو دست یافته ایم. که باید با تصمیمات منطقی این حفظ صلح برای مردم حل شود.

توکلی افزود: سامانه یکپارچه فروش خودرو به کار خود ادامه می دهد تا خودروهای با قیمت مناسب تری را برای اقشار مختلف جامعه ارائه کند و مصرف کننده واقعی بتواند خودروی مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا