به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، بدون شک، پراید به‌عنوان پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی، در بازار خودرو ایران به شهرت رسیده است.

این خودرو، یک خودروی غیرملی است که امتیاز تولید آن در گذشته از آمریکا به کره و سپس به ایران منتقل شده است. سایپا به مدت ۲۵ سال، از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۹۹، بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار دستگاه پراید را تولید و به فروش رسانده است.

آخرین گزارش‌های منتشر شده در افغانستان، نشان می‌دهد که تویوتا کرولا به عنوان محبوب‌ترین خودرو در این کشور شناخته شده است و بیش از ۹۰ درصد از خودروهای خانوارهای افغان، این خودرو را دارا می‌باشند. برخی مدل‌های تویوتا کرولا به مدت ۲۰ سال نیز به کار می‌روند. در افغانستان، خودروهای کارکرده تویوتا کرولا از سراسر جهان، شامل نمونه‌های آمریکایی و ژاپنی نیز وارد می‌شود و در عملکرد خود رضایت‌بخشی برای مردم افغانستان به همراه دارند.

فورد تایپ‌T، فولکس واگن بیتل و تویوتا کرولا، به عنوان سه نام برجسته در تاریخ خودرو شناخته شده‌اند. این خودروها در دوره‌های زمانی مختلف، با بیشترین فروش و محبوبیت جهانی همراه بوده‌اند و به عنوان محصولات موفق و محبوب معرفی می‌شوند.

تویوتا کرولا؛ پرطرفدارترین خودرو در بین افغانستانی‌ها!/ عکس

طراحان خودروهای معمولا از المان‌های ساده و جذاب در زبان طراحی استفاده می‌کنند تا با استفاده از پیشرانه‌های کم‌حجم و کم‌استهلاک، هزینه ساخت کمتری برای کمپانی به دست آورند. خودروهای پرفروش اغلب دارای دوام و کیفیت ساخت مناسبی هستند و با توجه به ترجیحات بازار، مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *