اخبار روز

در ظاهر برای واکنش و تلافی خیلی دیر است، اما دشمن با انتظار فشار زیادی را تحمل می کند

فرمانده سپاه عاشورا با بررسی عمده فعالیت های لشکر 22 گانه سپاه استان در حوزه های اعتقادی، دینی، مذهبی و فرهنگی، افزود: برنامه های فرهنگی درون سازمانی توسط نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا انجام می شود. ، گروه فرهنگی، نماینده فرهنگی، حفاظت اطلاعات، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در نگاه اول برای عکس العمل و انتقام دیر شده است اما دشمن با انتظار فشار زیادی را تحمل می کند، چه به صبر و چه پاسخ.

به گزارش ایسنا؛ سردار اصغر عباسقلی زاده امروز (دوشنبه 22) مرداد ماه) در نشست با اصحاب رسانه، انتقام و مجازات عاملان قتل شهید هانیه را اراده عمومی دانست و ادامه داد: مردم می خواهند اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی آمادگی 100 درصدی نیروهای مسلح ایران اسلامی را برای مقابله با تهدیدات دشمنان و تامین امنیت کشور اعلام کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند. با تجهیزات و فناوری های پیشرفته دشمنان خود را شکست دهید.

عباس قلی زاده اظهار داشت: از ماه محرم درس مقابله با دشمنان، مقابله با آنها و کمک به مظلوم را آموختیم.

وی فعالیت در مسائل فرهنگی و نظامی را بر اساس فرمایشات ائمه انقلاب از وظایف سپاه دانست و گفت: بر اساس منویات خداوند متعال راه اهل بیت(ع) و پایگاه های مذهبی، مذهبی و فرهنگی فعالیت های مختلف در معاونت فرهنگی، روابط عمومی، بسیج کارشناسان فرهنگی، دانشجویی. ما شاگردان، کلاس ها و هنرمندان داریم.

وی در خصوص فعالیت های فرهنگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فرزند، نیرو و مولود انقلاب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی در دو بخش داخلی و خارجی که شامل حوزه ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت است، در راستای ترویج آرمان های انقلاب است. انقلاب اسلامی، آموزه های دین و دستورات ائمه انقلاب اسلامی در حال اجراست.

فرمانده سپاه عاشورا با بررسی عمده فعالیت های ۲۲ گانه سپاه استان در حوزه های اعتقادی، دینی، مذهبی و فرهنگی، افزود: برنامه های فرهنگی درون سازمانی توسط نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا انجام می شود. ، گروه فرهنگی، نماینده فرهنگی، حفاظت اطلاعات، بسیج هنرمندان و بسیج رسانه خواهد بود.

وی با تاکید بر عدم تبلیغ و حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای منافع فردی و شخصی به صحنه نیامده است و انجام داده است.”

عباسقلی زاده ادامه داد: سپاه در راستای پیشبرد اهداف نظام و دستاوردهای انقلاب با دولت و نمایندگان مجلس تعامل دارد. او در مسائل و زمینه های مختلف ثابت قدم بوده و هرگز رویکرد خود را تغییر نداده است.

وی با اشاره به طرح انتقال آب از دریای خزر به دریاچه ارومیه، تصریح کرد: دولت ها دریاچه ارومیه را خشک نکرده اند، اما خشکسالی و کمبود باران عامل اصلی بحرانی شدن دریاچه ارومیه است. اجرا شد و پروژه انتقال آب ارس به تبریز در دستور کار است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا