اخبار روز

در تیرماه حقوق بازنشستگان سه گروه برابر شد


به گزارش مانیبان، وزیر کار گفت: بر اساس قانون طرح بازنشستگی در حال صادرات فولاد و تامین اجتماعی در صندوق بازنشستگی کشور هستیم و دولت منابع حساب و بخشی از صندوق ها را تامین کرده است.

صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت با حضور خبرنگاران در خصوص ابلاغ قانون یکسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: خوشبختانه قانون برنامه ابلاغ شد و بر اساس قانون برنامه ما احکام مستمری بگیران در صندوق بازنشستگی، فولاد و تامین اجتماعی کشور و منابع علی الحساب را صادر خواهد کرد. دولت نیز بخشی از این بودجه را تامین کرده است.

و افزود: قرار بود امروز برای تامین اجتماعی باشد چون قانون می گوید به محض رسیدن منابع از محل فروش سهام شرکت پرداخت می کنیم. دستور امروز آقای مخبر تامین منابع با شرط بود. ضرورت. امیدواریم شرمنده بازنشستگان نشویم.

وزیر کار گفت: قانون چیست و آیا مصوبه دولت ارائه و علی الحساب پرداخت می شود؟

مرتضوی در خصوص تحویل سهام به بازنشستگان گفت: ما پیگیر هستیم، معتقدیم شایسته ترین و مستعدترین افراد در حوزه خصوصی سازی بازنشستگان هستند. حرکت بانک رفاه به سمت انتقال یکی پتروشیمی در آستانه تعدیل شرایط و چارچوب است و امیدواریم موفق باشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا