عادل فردوسی پور در حال انجام است یکی او از برنامه های «فوتبال 360» برای جام ملت های اروپا گفت دلش برای گزارشگری فوتبال تنگ شده است اما اجازه این کار را ندارد.

به گزارش بازتاب آنلاین، عادل فردوسی پور در یکی از ویژه برنامه های «فوتبال 360» که به مناسبت جام ملت های اروپا ارائه می شود، در پاسخ به درخواست امیرمهدی جوله برای بازگشت به عرصه گزارش و گزارش رویدادهای مهم فوتبال در فضای مجازی و تریبون ها، گفت: من خودم خیلی دلم می خواهد من دوست دارم این اتفاق بیفتد و بتوانم در فضای مجازی گزارش بدهیم.

فردوسی پور در ادامه به تشریح احساس خود هنگام گزارش فوتبالی پرداخت و گفت: من هیچ وقت صدای خوبی نداشتم اما تنها چیزی که وجود داشت لذتی بود که داشتم و سعی می کردم آن را به اشتراک بگذارم. لحظه ای که گفتم این توپ فوتبال چیست، تمام بدنم می لرزید، لرزش زیادی داشتم و در آن لحظه احساس عجیبی داشتم.

عادل فردوسی پور اسفند در سال ۱۳۹۶ که برنامه «نود» تعطیل شد، او نیز از گزارش فوتبال حذف شد و فعالیت تلویزیونی او به تولید برنامه «فوتبال ۱۲۰» در شبکه سرخ دیپورتیوا محدود شد که البته این برنامه منتقل شد. سال فردوسی پور به تیم دیگری سال گذشته تنها یک بار به عنوان گزارشگر بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا برای صفحه اینستاگرام کنفدراسیون آسیا (AFC) گزارش داد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما