اخبار روز سینما

اکران فیلم پرونده باز است با حضور پژمان بازغی و دختر جذابش!/استایل زیبای نفس در آغوش پدرش!/عکس

اکران مردمی فیلم پرونده باز است در پردیس سینمایی ارگ تجریش برگزار شد. با تصاویر پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است همراه باشید.

در حالی حضور پژمان بازغی و مه لقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است خبرساز شد که هنرمندانی همچون پوران درخشنده، محمدرضا غفاری، سام قریبیان و نفس بازغی شب گذشته در پردیس سینمایی ارگ تجریش حضور داشتند.

پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

نفس بازغی در آغوش پدرش پژمان بازغی در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

به تازگی حضور پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران پرونده باز است به همراه تصویر نفس بازغی در آغوش پژمان بازغی پدرش در مراسم اکران بسیار خبرساز شده است.

داستان فیلم «پرونده باز» الهام گرفته از یک پرونده جنایی پرحاشیه در ایران در دهه 80 است. این فیلم که در فضایی جنایی و مضطرب می گذرد، داستان نوجوانی 15 ساله را روایت می کند که مرتکب قتل شده و در انتظار تصمیم دادگاه است. بخش قابل توجهی از فیلم در کانون اصلاح و تربیت و زندان قزل‌حصار فیلمبرداری شده است.

فیلم پژمان بازغی و نفس بازغی دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است


عکس های پژمان بازغی و دخترش نفس بازغی و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

پرونده پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم باز شدپرونده پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم باز شدپرونده پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم باز شدپرونده پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم باز شدپرونده پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم باز شداکران فیلم پرونده باز است با حضور پژمان بازغی و دختر جذابش!/استایل زیبای نفس در آغوش پدرش!/عکس

اکران فیلم «پرونده باز است» در پردیس سینمایی ارگ تجریش با حضور عوامل فیلم و هنرمندان برگزار شد. فیلم پرونده باز است آخرین اثر بازمانده از استاد کیومرث پوراحمد است که در سال 1401 به تهیه کنندگی علی قائم مقامی تولید شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا