اخبار روز سینما

«در انتهای شب» جمعه به پایان می رسد آیا ماهی و بهنام با هم باز می گردند؟

“در پایان شب” یکی یکی از پرمخاطب ترین و البته جنجالی ترین سریال های شبکه داخلی است که با پخش قسمت نهم پرونده خود در روز جمعه نهم تیر ماه جاری بسته می شود. در این قسمت پایان زندگی جدا شده بهنام و ماهی فاش می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، «در انتهای شب» اولین تجربه سریال سازی آیدا پناهنده پس از ساخت سه فیلم «ناهید»، «اسرافیل» و «تی تی» است. سریالی که با روایت دقیق زندگی از هم گسیخته یک زوج متوسط ​​در مدت زمان پخش خود توانست به اثری موفق و شناخته شده تبدیل شود. این سریال در 9 قسمت آماده نمایش است که جمعه هفته جاری به پایان می رسد. برخی از تماشاگران بازگشت «بهنام» و «ماهرخ» را پایانی کلیشه ای برای سریال می دانند و معتقدند با این پایان، فضای واقعی ترسیم شده توسط کارگردان زندگی یک زوج متوسط ​​زیر سوال می رود.

هدا زین العابدین و پارسا پیروزفر در نمایی از سریال «در انتهای شب»

از سوی دیگر برخی معتقدند بازگشت بهنام و ماهی بهم فضای تلخ سریال را تلطیف خواهد کرد. در هر صورت باید تا جمعه صبر کرد و دید که پناهنده چگونه داستان را «آخر شب» تمام می کند.

سریال «در انتهای شب» بر اساس فیلمنامه ای از آیدا پهننده و ارسلان امیری با بازی پارسا پیروزفر، هدا زین العابدین، سحر گلدوست، پدرام شریفی، پوریا رحیمی سام، نسرین نصرتی، رایان سرلک و علیرضا داودنژاد ساخته شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا