اعتبار خرید کالا | طرح تسهیلات بانک آینده با عنوان جهاد کالا و تسهیلات بانکی مهر مشتریان واجد شرایط در ایران با نام کالا کارت پرداخت می کنند.

مشتریان بانک مهر ایران که میخواهد 150 میلیون تومان وام بدون بهره از این مجموعه دریافت کند باید تماس بگیرد یکی جهت دریافت سپرده های اعتباری از شعب این مجموعه. برای دریافت این وام به ضامن رسمی نیاز است. این وام بدون بهره است و فقط چهار درصد هزینه دارد.

مدت بازپرداخت این وام بین 6، 9، 12، 18 و 24 ماه متغیر است. چنانچه بانک این حداکثر وام را با نرخ کارمزد تعیین شده و مدت بازپرداخت 24 ماهه به مشتریان پرداخت کند، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان خواهد بود. کل سود این وام 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن حدود 157 میلیون تومان است.

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی طرح تسهیلات جهاد کالا از بانک آینده هستند تماس بگیرند یکی جهت افتتاح سپرده های کوتاه مدت عادی در شعب این مجموعه. ضمانت اصلی دریافت این وام بسته به سقف اعتبار و اعتبار متفاوت است اما ضامن رسمی و وام کاری برای تمامی متقاضیان ضروری است.

نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت بین 12، 24 و 36 ماه متغیر است. مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت بازپرداخت 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود وام 39 میلیون تومان و جمع تسهیلات و سود آن 139 میلیون تومان است.

افرادی که قصد خرید اقساطی انواع کالاها و محصولات بادوام را از فروشگاه ها و هایپرمارکت های ایران مال دارند می توانند از طرح تسهیلات “طراوات” استفاده کنند. سقف اعتبار این طرح نزدیک به 100 میلیون تومان است.

حداقل سرمایه گذاری در طراوت 20 میلیون و سقف بالا 100 میلیون تومان است. برای دریافت این مبلغ نیاز به ضامن رسمی است. بانک علاوه بر ضامن رسمی، گیرندگان این سپرده را نیز برای اطمینان از بازپرداخت اقساط مسدود می کند. پیش پرداخت لازم است و می توان آن را در این وام بلند مدت قفل کرد. اشخاص خصوصی می توانند اقساط وام را در مدت 36 ماه پرداخت کنند و سرمایه و سود را به بانک باز بازپرداخت کنند. نرخ سود این تسهیلات 23 درصد است.

با احتساب سقف وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. سود کل این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و کل مبلغ وام و سود 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، تسهیلاتی به نام کالا کارت ارائه کرده است. سقف بالای این فرصت خرید کالا به 150 میلیون تومان می رسد.

افرادی که می خواهند 150 میلیون تومان وام از بانک بگیرند مهر ایران باید ضامن رسمی داشته باشد. این تسهیلات سودی ندارد و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می شود. افرادی که مایل به دریافت این تخفیف هستند باید بدانند که فقط با مبلغ دریافتی می توانند در فروشگاه های طرف مقابل خرید کنند.

ضمناً نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک نقدی داشته باشند. بازپرداخت این تسهیلات بسته به مدت بازپرداخت قابل انعطاف است. بسته به شرایط وام گیرنده، پرداخت اقساط شش ماهه، 9 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه یا 24 ماهه امکان پذیر است.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۳۸ تومان است. سود کل تسهیلات 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان است. مبلغ وام و سود آن 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان است.

اعتبار خرید کالا ارائه طرح کالانو و جزئیات آن

وام بانک تجارت کالانو یک تسهیلات کارت اعتباری یا خرید کالا است که وام گیرنده می تواند با آن از فروشگاه های شریک قراردادی بانک تجارت خرید کند. فروشگاه های طرف قرارداد در این تاسیسات پاکشوما، کویر موتور و الکترون الکترونیک هستند.

بانک تجارت برای این وام که به مبالغ 20 میلیون تومان، 50 میلیون تومان و 100 میلیون تومان اعطا می شود، نرخ سود 23 درصدی را اعلام کرده است. مدت بازپرداخت این وام 24 ماهه است. تضمین های مورد نیاز برای دریافت وام نیز از طریق اعتبارسنجی ارائه می شود.

از دیگر شرایط طرح کالانو بانک تجارت می توان به عدم سابقه برگشت چک و نداشتن بدهی متقاضی به بانک اشاره کرد. همچنین این وام به افرادی که قبلا از فرصت خرید کالا استفاده کرده اند تعلق نمی گیرد.

اقساط وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

وام گیرنده در هنگام دریافت وام 100 میلیون تومانی باید ظرف 24 ماه در هر قسط پنج میلیون و 237 هزار تومان به بانک بپردازد. در پایان دوره بازپرداخت کل مبلغ پرداختی به 126 میلیون و 745 هزار تومان می رسد.

شایان ذکر است که وام گیرنده نیز باید یک میلیون و 100 هزار تومان بابت هزینه های اضافی شامل هزینه تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و اشتراک سالانه کارت اعتباری به بانک تجارت پرداخت کند.

از صفر تا صد 200 میلیون تومان وام از این بانک دریافت کرد

بانک کشاورزی در قالب طرح بسته گندم وام 17 درصدی تا سقف 200 میلیون تومان پرداخت می کند. این طرح ویژه گندمکاران طراحی شده است و می توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب از این تسهیلات بهره مند شوند.

متقاضی این وام باید با ارائه ضامن رسمی و یا وام کاری، امنیت لازم برای پرداخت بدهی اقساط را در اختیار بانک قرار دهد. البته بانک باید اطمینان حاصل کند که متقاضی به بانک بدهی نداشته و سابقه مفقودی چک نداشته باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما