اخبار روز

درگیری در جنوب تهران به قتل ختم شد

در جریان تحقیقات مشخص شد که بین دو نفر درگیری رخ داده است یکی یکی از آنها بر اثر اصابت چاقو مجروح شد اما با وجود انتقال سریع به بیمارستان و تلاش کادر پزشکی متاسفانه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

فرمانده انتظامی شهر ری از دستگیری یک قاتل در کمتر از دو ساعت پس از وقوع جنایت در شهر ری خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اعلام مصدومیت یکی طی یک درگیری مسلحانه در منطقه کهریزک رسیدگی به موضوع در دستور کار مسئولان فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران کلانتری 170 کهریزک به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که بین دو نفر درگیری رخ داده است. یکی یکی از آنها بر اثر اصابت چاقو مجروح شد اما با وجود انتقال سریع به بیمارستان و تلاش کادر پزشکی متاسفانه بر اثر شدت جراحات جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: بلافاصله تیم ویژه ای از ماموران برای شناسایی عامل این جنایت تشکیل شد که با اقدامات ویژه پلیسی و اشراف اطلاعاتی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم در مخفیگاهش کشف شد. در کمتر از دو یک کارگاه زباله در عرض چند ساعت دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

طرهانی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر پلیس آگاهی گفت: این فرد در بازجویی ها اختلافات شخصی را دلیل قتل عنوان کرد. در ادامه برای متهم پرونده تشکیل و این فرد برای ادامه رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد. تحقیقات بیشتر در این مورد همچنان ادامه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا