به گزارش بازتاب آنلاین محمود حکیمی محقق و نویسنده پیشکسوت ایرانی بود. شهریور از دنیا رفت. سوء تفاهم ها به دلیل اشتباه نوشتن محمود کریمی به جای محمود حکیمی در برخی سایت ها ایجاد شده است. مراسم تشییع پیکر محمود حکیمی امروز تشییع شد.

محمود حکیمی نویسنده و پژوهشگر پرفروش تاریخ اسلام و معاصر صبح امروز 30 شهریور 1403 در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

V یکی او یکی از نویسندگان و مترجمان پرکار ایرانی است. حکیمی از نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف تحقیق و تحلیل در حوزه معارف اهل بیت(ع) کرده است.

محمود حکیمی از جمله کسانی است که از قبل از انقلاب به نوشتن برای کودکان و نوجوانان پرداخت و دغدغه های مذهبی را نوشت. او آثار ماندگاری در زمینه‌های مختلف تاریخی و اجتماعی دارد و یکی از کوشاترین شخصیت‌های نیم قرن اخیر است که با درک دینی و ایمانی عمیق در این موضوعات تألیف کرده است.

مراسم وداع با پیکر محمود حکیمی از نویسندگان برجسته ادبیات دینی در تالار وحدت برگزار می شود.

نویسندگان، هنرمندان و مردم فرهنگی و هنری کشورمان فردا ساعت 9.30 از مقابل تالار وحدت با پیکر استاد محمود حکیمی وداع خواهند کرد.

پیکر این نویسنده پیشکسوت ادبیات دینی پس از تشییع در نام آوران بهشت ​​زهرا به خاک سپرده می شود.

حکیمی متولد 1323 و نویسنده ای پرکار در زمینه تاریخ اسلام است. وی از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف تحقیق و پژوهش در زمینه معارف اهل بیت علیهم السلام کرده و آثار فراوانی در این زمینه به رشته تحریر درآورده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :