در دنیای شلوغ امروزی، ما به راه حل های سریع برای تسکین استرس و درد خود نیاز داریم. کاری که باید انجام دهیم این است که در کمتر از پنج دقیقه راه هایی برای تسکین درد و استرس خود بیابیم. از جمله موارد زیر است.

ریختن نمک روی زبان

به گزارش برنا، اگر می خواهید سطح استرس خود را کاهش دهید; حتما به زبان خود نمک بمالید که احساسات مثبت را در شما برمی انگیزد و استرس را از شما دور می کند. البته می تواند شما را تشنه کند که باعث می شود سریع آب بنوشید که برای سلامتی شما مفید است.

استفاده از یخ

یخ یکی یکی از قدیمی ترین و موثرترین راه حل های مورد استفاده برای از بین بردن درد در بدن است که برای صدمات، التهاب و تورم بسیار مناسب است. برای تسکین درد، به سادگی یک کیسه یخ روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید.

ماساژ ابرو متوسط

فشار و ماساژ اغلب راهی عالی برای کاهش درد و استرس است یکی یکی از بهترین مناطق برای انجام این کار، وسط ابروها است. در واقع فشار یا ماساژی که روی این ناحیه اعمال می شود استرس و اضطراب را از کل بدن از بین می برد.

ماساژور گوش

یکی سایر نقاط فشاری که می توانند با استرس مبارزه کنند عبارتند از: در واقع به آن درب آرامش نیز می گویند زیرا ماساژ و اعمال فشار سبک به این ناحیه استرس شما را کاهش می دهد.

قوه قضائیه بخورید

جو یک غذای سالم با فواید بی شماری است که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید. از آنجایی که حاوی منیزیم و پتاسیم است، باعث کاهش فشار خون و همچنین افزایش سطح سروتونین، هورمون شادی و آرامش می شود.

آب زنجبیل برای گوش درد

اگر درد شدید دارید می توانید از روغن یا آب زنجبیل استفاده کنید که حرارت آن باعث کاهش درد می شود. به سادگی مقداری از این مخلوط را که خاصیت ضد التهابی نیز دارد و درد را تسکین می دهد، به لایه بیرونی گوش خود بمالید.

آب پرتقال بخور

همانطور که می دانید؛ ویتامین C فواید زیادی برای بدن دارد یکی یکی از آنها رفع استرس است. در واقع استرس زیاد به معنای کمبود ویتامین C است. بنابراین مصرف این ویتامین راهی عالی برای کاهش اضطراب است.

آدامس جویدن

جویدن آدامس فواید زیادی برای آرامش، کاهش استرس و افزایش هوشیاری دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما