اخبار روز سینما

فاش شدن خبر ازدواج محمدرضا گلزار جنجالی شد

به نقل از شمانیوز


در روزهای اخیر، انتشار اخبار و جزئیاتی از ازدواج محمدرضا گلزار بار دیگر او را در کانون توجه رسانه ها و اینترنت قرار داده است. اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که از ابتدای ماه گذشته (خرداد ماه)، این بازیگر با داستان «لشکرهای مزدور سیاه» تحت فشار قرار گرفت. محمدرضا گلزار 11 فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار متاهل است. محمدرضا گلزار یک سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

در روزهای اخیر، انتشار اخبار و جزئیاتی از ازدواج محمدرضا گلزار بار دیگر او را در کانون توجه رسانه ها و اینترنت قرار داده است. اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که از ابتدای ماه گذشته (خرداد ماه)، این بازیگر با داستان «لشکرهای مزدور سیاه» تحت فشار قرار گرفت. حالا به نظر می رسد او در اقدامی هوشمندانه، خبر ازدواجش را به صورت حرفه ای اعلام کرده و در کانون توجه قرار گرفته است. اوایل خردادماه بود که در حاشیه افتتاحیه یک مجتمع موبایل، ویدئویی از محمدرضا گلزار منتشر شد. همزمان با راه اندازی مرکز خدمات تلفن در بازار موبایل ایران، انتشار فیلم هایی از ریزش بهمن هوادارانش در ورودی این مجموعه جلب توجه کرد.

مانند بسیاری از حضورهای قبلی گلزار در مجالس ویژه، هواداران برای دیدن او جمع شده بودند و نام او را یکصدا فریاد می زدند. اما موضوعی که این بار خبرساز شد، این بود که همه حاضران در مراسم استقبال، «مرد» بودند.  پس از انتشار گسترده ویدئوهای هواداران گلزار در بازار موبایل ایران، فعالان مختلف رسانه ای، سینمایی و موسیقی در صحت این استقبال تردید کردند. در بزرگترین واکنش، بهمن بابازاده (فعال موسیقی) توییت کرد: 2100 نفر 80-100 هزار تومان گرفتند و به مراسم محمدرضا گلزار دعوت شدند! سیاهی لشگرها که در اکثر پروژه های سینمایی حضور دارند و کارشان همین است! این رسانه همچنین تیتر زد: استقبال چند هزار نفری از سوپراستار سینمای ایران!. آخرین نقشی که سوپراستار سینمای ایران بازی کرد را به خاطر دارید؟ حسین لمایی (فعال در عرصه رسانه و سینما) نیز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «جمعیتی که در این مراسم دیده می‌شود، مردم عادی نیستند.

آنها طرفدار گلزار هم نیستند. سیاهی لشکر سینمایی هستند. شغل رسمی آنها، سیاهی لشگر است. بسیاری از آنها با دفاتر فیلم قرارداد دارند… روزی 80 تا 150 تومان برای حضور در صحنه فیلمبرداری دریافت می کنند. حسین لامعی و بهمن بابازاده، در صفحات شخصی‌شان از شکایت محمدرضا گلزار از خود خبر دادند. عنوان این شکایت، اخلال در نظم و آرامش عمومی، نشر اکاذیب از طریق رایانه و توهین به مردم است. البته هنوز مشخص نیست که شکایت جدید گلزار، فقط شامل این دو نفر می شود یا شامل روزنامه نگاران و سایر افرادی که ادعاهای مشابهی داشتند نیز می شود. در پی شکایت گلزار از «سیاهی لشگر های مزدور»، ماجرای ازدواج این بازیگر به طور ناگهانی، به نوعی رسانه ای شد. فیلمی منتشر شد که گلزار سوار ماشین با یک زن دیده می شود.  چهره بانو نیز نامعلوم شده بود. اما پس از آن، بسیاری از رسانه ها با انتشار عکس هایی، این فرد را «آیسان آقاخانی» معرفی کردند. این ویدئو با عنوان ازدواج محمدرضا گلزار در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر شد. همزمان با انتشار این ویدئو، محمدرضا گلزار عکسی با کت و شلوار مشکی و پاپیون در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. این عکس بدون هیچ توضیحی با عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد. پس از گذشت تقریبا 24 ساعت از این اتفاق، آژانس عروسی “ازدواج طلایی” با انتشار عکسی از گلزار و عاقدش (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس، ازدواج محمدرضا گلزار را تایید کرد.

پسر عاقد (پارسا طلایی) نیز با انتشار عکس سلفی از خود در کنار گلزار به برگزاری این مراسم افتخار می کند. دختر عاقد (پریسا طلایی) نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد. به تازگی عکس هایی از هدیه الناز شاکردوست و حضور امین حیایی در مراسم عقد گلزار در جدیدترین اخبار محمدرضا گلزار منتشر شده است.

محمدرضا گلزار


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا