به گزارش مگتو نماهنگ جدیدی از رضا رویگیری در افتتاحیه جشنواره فجر منتشر شد. این ویدیو از رضا رویگیری در فضای مجازی دست به دست شد. رضا رویگری بازیگر مشهور تلویزیون ایران است. رضا رویگیری تجربه خوانندگی هم دارد. درد در ویدیو ادامه دارد رضا رویگیری می فهمی

بیوگرافی رضا رویگیری

رضا رویگیری (زاده ۶/) دی / 1325) بازیگر و خواننده تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. این هنرمند که به نقاشی نیز می پردازد، در سال های اخیر آثار خود را در نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا به نمایش گذاشته است. رضا رویگیری تاکنون سه آلبوم موسیقی را با نام های «از عشق»، «غوغا» و «کازابلانکا» روانه بازار هنر کرده است. وی همچنین تکنواز آهنگ معروف ایران ایران در اوایل انقلاب است.رضا رویگیری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به دلیل عوارض سکته قلبی نزدیک به دو سال است که از سینما و تلویزیون دور بوده است. .

ازدواج اول رضا رویگری با خانم فرشته میرهاشمی، فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و دکترای روانشناسی در کالیفرنیا بود که به دلیل مخالفت آقای رویگری با کار همسرش، به جدایی و طلاق انجامید. حاصل این زندگی تولد پسری به نام کیارش در سال 1353 بود.

در 67 سالگی در افتتاحیه برنامه ای در شیراز با تارا کریمی 24 ساله آشنا شد و در سال 1391 با وجود مخالفت خانواده بانو با اختلاف تقریبی 43 سال ازدواج کردند. تارا کریمی که در سال 1368 در شیراز به دنیا آمد و مدتی در خارج از کشور به عنوان مدل مشغول به کار بود، تنها یک فرزند به نام کیارش و یک نوه از همسر اولش دارد.

رضا رویگیری در ویدیویی اردیبهشت ماه 1401 با توضیح اینکه توسط همسرش در بیمارستان کهریزک پیاده شده و سیم کارت خط اصلی او توسط همسرش تعویض شده و نمی تواند کسی را از وضعیت خود مطلع کند مرخص شد و از طرفدارانش کمک خواست. سخن، گفتار.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *