اخبار روز

درخواست طلاق به دلیل ناراحتی زن جوان تنها مانده

فریبا 12 سال پیش ازدواج کرد. او یک فرزند دارد و در شرف طلاق است. فریبا برای اعتماد آنلاین از زندگی پر فراز و نشیب خود می گوید.

چطور با شوهرت آشنا شدی؟

سیامک شاگرد تراش بود. من نزدیک یک ماشین تراش زندگی می کردم. در خیابان با هم آشنا شدیم و او از من خوشش آمد و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم.

چطور تصمیم گرفتی ازدواج کنی؟ خانواده ات موافق بودند؟

من خانواده ندارم من در رفاه بزرگ شدم. در 18 سالگی زندگی مستقل خود را با کمک بهزیستی آغاز کردم. من دستفروش بودم و با دستفروشی امرار معاش می کردم. خدا را شکر با کاری که کردم توانستم برای خودم پس انداز کنم. دستیارم هم خیلی به من کمک کرد و 10 سال پیش توانستم خانه بخرم. با اینکه خداروشکر هنوز دارم قسط میدم.

خرید خانه یک کار مهم است. چگونه این کار را انجام دادید؟

مددکارم مرا به یک موسسه خیریه معرفی کرد و مقداری پول رفاهی به من داد. وقتی شروع به فروش کردم، خیریه گفت که می توانند به من وام بدهند. دستیارم پیشنهاد داد با پولی که دارم در جایی خارج از تهران خانه بخرم و قسطی بدهم. خیلی سخت بود. اوایل نمی توانستم اقساط را بپردازم و برای گذران زندگی به سختی زندگی می کردم. یک خانه 50 متری نزدیک پرند خریدم و خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت.

* الان کجا زندگی می کنید؟

من تهران هستم چون سفر به پرند سخت بود. قبلا با یکی با بچه های بهزیستی تهران هم اتاقی شدم. نصف کرایه خانه را دادم و با هم زندگی کردیم تا اینکه با سیامک آشنا شدم.

*اینطور که می گویید زندگی خوبی داشته اید، چرا می خواهید طلاق بگیرید؟

سیامک 15 سال از من بزرگتر است. او عاشق من شد و وقتی فهمید من در بهزیستی بزرگ شده ام کنار کشید اما بعد برگشت و با هم ازدواج کردیم. اما الان چند سالی است که دوباره مشکلات قبلی پیش آمده است.

* چه مشکلاتی؟

مادرش من را نمی خواهد. فکر نمی کند من لایق عروس خانواده باشم. او زندگی مرا سخت کرد. این اواخر مرتب سیامک را می زدم چون نمی خواهم جلوی مادرش شکست بخورم. با چشمان خدمتکار به من نگاه می کند. در حالی که خودم کار می کنم و درآمد دارم، سربار هیچکس نیستم.

* بعد از اینکه تصمیم به جدایی گرفتی به دخترت فکر کرده ای؟

من باید بروم. واقعا نمی شود این وضعیت را تحمل کرد، حتی دختر کوچکم هم به من می گوید این وضعیت غیرقابل تحمل است. دخترم می خواهد پیش من بماند اما سیامک راضی نیست. حالا باید منتظر ماند و دید دادگاه چه تصمیمی می گیرد.

بعد از طلاق می خواهید چه کار کنید؟

رسیدن به پرند بسیار سخت است. نمیتونم برم اونجا چون هنوز دارم چانه میزنم و کار میکنم. در حال تلاش برای اجاره آپارتمان در تهران هستم و امیدوارم موفق شوم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا