اخبار روز سینما

درخواست جنجالی تهیه کننده «عقرب عاشق» از مخاطبان این سریال خبرساز شد!

تهیه کننده سریال عقرب عاشق از مخاطبان این سریال خواست آن را با آثار داستانی و فضایی خارجی مقایسه نکنند. وی با بیان اینکه آثار خارجی قابل قبولی با 500 میلیون دلار ساخته می شود، توضیح داد: اما هزینه «عقرب عاشق» حتی یک میلیون دلار هم نبوده است.

به گزارش پی ام آپ، سیدرضا محقق، تهیه کننده سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیل زاده که در تریبون نماوا منتشر شده است، در گفت وگو با ایسنا از مخاطبانش خواست این سریال را از روی پنج قسمت آن قضاوت نکنند و منتظر چیزهایی باشند.

وی با بیان اینکه برخی از مخاطبان نسبت به این سریال داستانی داخلی بدبین هستند، توضیح داد: مخاطب در یک نقطه بلاتکلیفی قرار دارد و نمی داند این سریال به کدام سمت می رود. در واقع مخاطب در شوک است که این سریال چیست و چرا باید آن را در ایران ببیند. اکنون 5 قسمت از «عقرب عاشق» ساخته و پخش شده است. ما یک کار کاملاً فضایی انجام ندادیم و فقط یک اثر خارق العاده، علمی، تخیلی است که در آن بخش ملودرام داستان واقعی است، خرده روایت های فضا که در داستان گنجانده شده است، زمینه اصلی قسمت زمینی ما را تشکیل می دهد. و در هر قسمت ژانرهای بصری و خارق العاده وجود دارد. 3 دقیقه بیشتر نیستند اما می توان گفت شروع خوبی برای تولید این نوع آثار و سریال سازی در این ژانر است.

سکانسی از سریال عاشق عقرب ساخته حسین سهیلی زاده
درخواست جنجالی تهیه کننده «عقرب عاشق» از مخاطبان این سریال خبرساز شد!

این محقق درباره مقایسه این اثر با آثار داستانی خارجی توضیح داد: برخی قضاوت می کنند و می گویند خارجی ها کارهای بهتری انجام داده اند و نمونه ایرانی قابل مقایسه نیست، بله. آنها 500 میلیون دلار خرج می کنند اما مجموع هزینه «عقرب عاشق» یک میلیون دلار هم نیست و ما نمی توانیم با آنها مقایسه کنیم، اما در قسمت های مختلف مانند جلوه های ویژه هوشمندانه عمل می کنیم  و قطعا مخاطب رفته رفته ارتباط خوبی با این سریال پیدا می‌کند و به نظرم باید تا قسمت‌های بعد کمی صبوری کنیم.»

تهیه کننده «عقرب عاشق» درباره میزان رضایت از این سریال نیز گفت: آمار رضایتمندی این سریال در مجموعه نماوا از 79 درصد به 93 درصد رسیده است.

سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی رضا محقق و نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی روی پلتفرم نماوا در حال پخش است. تاکنون شش قسمت از این مجموعه 20 قسمتی منتشر شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا