اخبار روز سینما

درخواست بخشش سامان گوران از علیرضا حقیقی







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ سومین قسمت از برنامه طارق که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد به گفتگوی مجید یراقبافان با سامان گوران بازیگر و کمدین اختصاص داشت.

سامان گوران بازیگر و کمدین در قسمت سوم طارق گفت: فکر می کردم می توانم یک ورزشکار مهم، تاثیرگذار و مشهور باشم تا 20 سالگی به صورت حرفه ای فوتبال بازی کردم. در سطح باشگاهی در سایپا، فتح، ارتش و جوانان پرسپولیس بازی کردم (مدتی هم آقای قطبی مربی ما بود). بعد از یک اتفاق در ورزش که منجر به مصدومیت و هزینه بالای جراحی شد، به قسمت دوم استعدادم فکر کردم و آن تئاتر بود.

او درباره اینکه بیشتر مردم انتظار دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی یا لبخند بزند، گفت: من این مشکل را احساس کردم. وقتی در دهه اول محرم به مراسمی رفتیم، یک نفر ما را دید و گفت با هم خدمت می کنیم و از من خواست که در آنجا ایفای نقش کنم. گفتم انشاءالله بعد از محرم و صفر.

گوران در بخشی دیگر از این برنامه با بیان اینکه نمی تواند با پدرش به کربلا سفر کند، گفت: قدر پدرم را ندانستم و هنوز هم می خواهم با او به کربلا بروم اما نرفتم.

این هنرمند در ادامه گفت: فکر می کنم سال 1397 به کربلا رفتم و وقتی به حرم حضرت علی رسیدم احساس کردم همه چیز دوباره شروع شده است. به من گفتند این احساس کرامت از حضرت امیرالمومنین است که وقتی برای اولین بار مشرف می شود این سبکی به آدم می رسد. چون این سفر برای برادران بود، مادرم را با خودم به کربلا نبردم. زمانی که او به ویروس کرونا مبتلا شد، نمی توانست راه برود. من 3 سال است که آرزو می کنم این اتفاق بیفتد و نمی توانم زیرا با یکی من با دوستانم شوخی کردم که متاسفانه خیلی واضح است نبود و به عنوان توهین به او تلقی شد.

گوران افزود: قصدی نداشتم و شرمنده ام. من شکایت های زیادی می کنم و وقتی به مراجع مربوطه می روم می گویند که شما با پرونده قبلی شوخی کردید. اما نتوانستم در چندین جلسه دادگاه شرکت کنم و حکم غیابی صادر شد که متأسفانه سه سال ممنوع الخروج شدم.

در ادامه مجید یراقبافان (مجری برنامه) در پیامی کوتاه خطاب به علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی، طلب بخشش کرد.

سامان گوران هم گفت: آقای حقیقی! با پدرت خیلی حرف زدم، شرمنده پدرم بودم و دیگر نمی توانم از مادرم خجالت بکشم! من فقط قبول می کنم مادرم را به کربلا ببرم و برگردم. هر کاری که گوران در بخشی دیگر از این پخش گفت انجام می دهم: امام حسین چراغی است که خاموش نمی شود. چیزهای درست را از او بخواهید، او دست همه را خواهد گرفت




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا