سرگرمی

درخواست باورنکردن بیرو برای بازگشت به پرسپولیس!

بازتاب آنلاین، بر اساس اطلاعات به دست آمده از خبرنگار ایسنا، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرد در ازای عقد قراردادی 40 میلیارد تومانی، آماده بازگشت به این تیم است.

بعد از فسخ یک طرفه علیرضا بیراوند با باشگاه پرسپولیس صحبت هایی مطرح شد که نشان می داد دو طرف به دور از کشمکش های حقوقی حاضر به ادامه همکاری هستند اما پیشنهاد بالای بیراوند مذاکرات را به بن بست کشاند.

در همین راستا خبرنگار ایسنا کسب خبر داد که علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برای قرارداد 40 میلیارد تومانی آماده بازگشت است، اما پرسپولیسی ها در پاسخ به این سوال که بیرو تنها در صورت عقد مجدد قرارداد بر اساس همان قرارداد می تواند برگردد. مانند قرارداد قبلی خود

زمانی که بیرانوند سال گذشته قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد، برای بازگشت خود قراردادی دو ساله بست که بر اساس آن 20 درصد به پایه آخرین قرارداد او برای امسال (فصل دوم قرارداد) اضافه شد. یعنی قرارداد 15 میلیارد و 900 میلیونی او در این فصل به حدود 19 میلیارد تومان رسیده و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند به امضای قراردادی به این ارزش راضی است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا