اخبار روز سینما

درخواست احمد مهرانفر از مخاطبان «خجالت نکش 2»







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم سینمایی «خجالت نکش 2» شب گذشته یکشنبه 29 اکران شد. خرداد ماه با حضور عوامل و عوامل فیلم از جمله سید امیر پروین حسینی تهیه کننده، رضا مقصودی کارگردان، شبنم مقدمی، احمد مهرانفر، محمد معتضدی، میثاق جمشیدی، النا آسا، اورانوس قوامی، سودابه حفرزاد و پریسا. محمدی پور به طور همزمان در سه سینما پردیس سینمایی کورش به اجرای برنامه پرداخت.

محسن تنابنده، وحید رهبانی و مصطفی و مجتبی بلال حبشی بازیگران سریال پایتخت از مهمانان ویژه این نمایش بودند.

شبنم مقدمی قبل از اکران فیلم روی صحنه آمد و گفت: امیدوارم این «خجالت نکش» و «خجالت نکش 1» را دوست داشته باشید. این فیلم حاصل زحمات بسیاری از دوستان است و زحمات زیادی کشیده شد تا آن را به اکران و جلوی چشمان شما بیاورند.

وی ادامه داد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید، تا دقایقی دیگر حال و هوایتان عوض شود، لبخندی بر لبانتان نقش ببندد و نظرتان را پس از تماشای فیلم به ما بگویید.

احمد مهرانفر نیز ضمن خیر مقدم به حضار گفت: بسیار خوشحالم که عصر امروز میزبان شما و در خدمت شما هستم. همه شما برای من بسیار عزیز هستید و خوشحال می شویم نظرات شما را بعد از تماشای فیلم بشنویم.

وی افزود: امیدوارم از «خجالت نکش 2» و «خجالت نکش 1» لذت ببرید. می دانم که فیلم قبلی «خجالت نکش» توقع ایجاد کرد، اما امیدوارم این فیلم بتواند شما را هم راضی کند. اگر فیلم را دوست دارید از آن حمایت کنید و دیدن این فیلم را به دیگران توصیه کنید.

رضا مقصودی یکی وی درباره نویسندگان و کارگردان این فیلم گفت: خوشحالم که امشب این فیلم را با شما می بینم و نمی خواهم زیاد صحبت کنم و شما را از دیدن زودتر از موعد دلسرد کنم.

خجالت نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا