اخبار روز

درخت کاشته شده توسط شهید سلیمانی که امروز میوه های آن را می بینیم

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، گفت: درختی که شهید سلیمانی کاشت، امروز ثمره آن را می بینیم.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری در دیدار با فرماندهان کل سپاه استان کرمان افزود: هفته بسیج را به بسیجیان و بسیجیان عزیز تبریک می گویم. همه عزیزانی که در بسیج خدمت می کنند.

وی با اشاره به گزارش های جمع آوری شده گفت: این گزارش ها نشان از پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان دارد که جای تشکر دارد و از همه زحمات انجام شده تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: خلاصه رصد میدانی نیروهای مسلح اعم از سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی در استان کرمان. با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت رئیسه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج برگزار می شود.

سردار محمدعلی نظری اظهار داشت: این بازرسی ها به مدت سه هفته با حضور نیروهای نیابتی و حوزه های رزمی تخصصی و همچنین فعالیت های فرهنگی و تبیینی که سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در طول سال انجام می دهند، انجام می شود. در نظر گرفته شده است…» تحلیل رفع نواقص و کمبودها در راستای کمک به مردم و تثبیت امنیت باید خدمات بیشتری ارائه شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا