اخبار روز سینما جهانفیلم و سریال

درباره فیلم باربی 2023 (Barbie): داستان و بازیگران

سرانجام، انتظارها به پایان رسید و دروازه‌های دنیای صورتی‌رنگ باربی برای طرفداران این عروسک باز شد. فیلم باربی 2023 یک لایواکشن پر سر و صداست که همزمان با فیلم اوپنهایمر اکران شده و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. همراه ما باشید تا بیشتر با فیلم باربی و بازیگران آن، مارگو رابی، و رایان گاسلینگ آشنا شوید.

با وجود ساخت فیلم‌های لگو و تبدیل‌شوندگان، واقعا عجیب است که هنوز فیلمی از مشهورترین اسباب‌بازی دنیا، یعنی باربی، ساخته نشده بود. البته چندین انیمیشن و سریال باربی ساخته شده است که در این مقاله می‌توانید با آنها آشنا شوید، اما تا سال 2023 هیچ فیلمی در مورد باربی به روی پرده سینما نرفته بود. اما حالا زمان آن فرارسیده که این عروسک معروف نیز فیلم لایو اکشن خود را داشته باشد. فیلم باربی که توسط کارگردان گرتا گرویگ (Greta Gerwig) ساخته شده است، شاهد نقش‌آفرینی مارگو رابی (Margot Robbie) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در دو نقش اصلی، یعنی باربی و کن باشیم خواهیم بود. علاوه بر این دو ستاره، تیم بازیگران فیلم باربی ۲۰۲۳ حاوی چهره‌های آشنا و معروفی است. ژانر فیلم باربی ۲۰۲۳ کمدی بوده و مدت زمان آن 100 دقیقه است.

تاریخ اکران فیلم باربی 2023

گرویگ و بامباک پس از به پایان رسیدن کار بر روی فیلم “White Noise” برای شبکه نتفلیکس، تصمیم گرفتند به ساخت فیلم سینمایی “باربی” با بازیگری مارگو رابی بپردازند. از ابتدا منتظر بودند که فیلمبرداری این اثر از اوایل سال 2022 آغاز شود و در نهایت فیلم “باربی” با بازی مارگو رابی برای اکران در سال 2023 آماده شود.

بازیگران فیلم باربی چه کسانی هستند؟

فیلم “باربی” با بازیگران مارگو رابی و رایان گاسلینگ به روی پرده سینما رفت. مارگو رابی در این فیلم نقش اصلی را بازی کرده است و او این پروژه را به عنوان یک فیلم با تجربه‌های فراوان توصیف کرده است. در یک مصاحبه، مارگو گفته است: “این فیلم دارای ارتباطات نوستالژیک زیادی است، اما همچنین همراه با آن راه‌های هیجان‌انگیزی برای جلب توجه مخاطبان وجود دارد. وقتی مردم عبارت ‘باربی’ را می‌شنوند، اولین اندیشه‌شان این است که این فیلم باید چه شکلی باشد، اما زمانی که نام گرتا گرویگ به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم مطرح می‌شود، احتمالاً فکر می‌کنند که ممکن است چیزهای جالبی در انتظارشان باشد.

و همچنین بازیگران زیر نیز در این فیلم بازی کرده اند:

  • آمریکا فررا (America Ferreraدر نقش گلوریا
  • هری نف (Hari Nefدر نقش دکتر باربی
  • سیمو لیو (Simu Liuدر نقش کن
  • ایسا ری (Issa Rae) باربی رئيس
  • اما مککی (Emma Mackeyدر نقش باربی فیزیک‌دان
  • ریا پرلمن (Rhea Perlmanدر نقش روث هندلر
  • آنا کروز کاین (Ana Cruz Kayne) در نقش باربی قاضی
  • نیکولا کوگلن (Nicola Coughlan) در نقش باربی سیاستمدار
  • ریتو آریا (Ritu Arya) در نقش باربی خبرنگار
  • ماریسا ابلا (Marisa Abela) در نقش باربی پرنسس
  • ویل فرل (Will Ferrellدر نقش مدیر عامل شرکت اسباب‌بازی
  • مایکل سرا (Michael Ceraدر نقش آلن
  • کینگزلی بن-آدیر (Kingsley Ben-Adirدر نقش کن شماره ۱
  • سیمو لیو (Simu Liu) در نقش کن شماره ۲
  • اسکات ایوانز (Scott Evans) در نقش کن شماره ۳
  • شارون رونی (Sharon Rooney) در نقش باربی وکیل
  • دوآ لیپا (Dua Lipa) در نقش باربی پری دریایی

با مهمترین بازیگران این سریال آشنا شوید:

درباره فیلم باربی 2023 (Barbie): داستان و بازیگران

مارگو رابی:

مارگو رابی یک بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی است که در سال 1990 در گلد کوست، کوینزلند به دنیا آمد. او با بازی‌های فوق‌العاده‌اش در فیلم‌ها و سریال‌های معروف، جایگاه مهمی در صنعت سینما به دست آورده است. او از سال 2008 در صنعت بازیگری حضور یافته و به زودی توانست با بازی‌های قوی در فیلم‌ها و سریال‌های محبوب شناخته شود. نقش‌های مارکن‌گیر در فیلم‌هایی همچون “ویلف وال استریت”، “ذوق شیرین” و “شکوفه‌های بلومز” مورد توجه قرار گرفته‌اند. او با بازی در فیلم “پرستار” و “آلین” نیز نامزد جایزه اسکار شد و توانست بازخورد مثبتی از منتقدان و مخاطبان بگیرد.

رایان گاسلینگ:

رایان گاسلینگ یک بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان کانادایی است که در تورونتو، انتاریو متولد شد. او از سال 1993 در صنعت سینما و تلویزیون حضور دارد و با بازی‌های استثنایی‌اش در فیلم‌ها و سریال‌های محبوب شناخته شده است. رایان گاسلینگ به عنوان یک بازیگر متعهد و با استعداد شناخته می‌شود و نقش‌های برجسته‌ای در فیلم‌های “نوت بوک”، “درایو” و “لالا لند” بازی کرده است. او برای بازی در فیلم “لار لندری” نیز نامزد جایزه اسکار شده و توانست با تأثیرگذاری و عملکرد بی‌نظیر خود، مورد تحسین هنرمندان و منتقدان قرار گیرد.

کیت مک‌کینون:

کیت مک‌کینون یک بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است که در سال 1973 در کلیولند، اوهایو متولد شد. او از سال 2000 در عرصه بازیگری حضور دارد و با بازی‌های برجسته در فیلم‌ها و سریال‌های معروف شناخته می‌شود. کیت مک‌کینون نقش‌های بزرگی را در فیلم‌هایی همچون “بخت آزمایی”، “گرد و غبار” و “گروه مادرانه” بازی کرده است. او از موهنترین و خلاق‌ترین بازیگران صنعت سینما به حساب می‌آید و به عنوان یک کمدین و بازیگر تحسین شده است.

الکساندرا شیپ:

الکساندرا شیپ یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که در سال 1986 در فیلادلفیا، پنسیلوانیا به دنیا آمد. او از سال 2009 در صنعت سینما و تلویزیون حضور دارد و با بازی‌های متنوع و قوی‌اش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف شناخته شده است. الکساندرا شیپ نقش‌های چشم‌گیری را در فیلم‌هایی همچون “نمی‌توانم تصور کنم”، “گربه‌ها” و “زمان ماشین” بازی کرده است. همچنین به عنوان یک خواننده و ترانه‌سرای موفق نیز فعالیت دارد و توانسته است با صدای خاص و استعداد خود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا