اخبار روز سینما

شروع فیلمبرداری سریال نون خ 5 به زودی!/جزئیات

سریال نون خ تا کنون بینندگان زیادی را در رسانه ملی به خود جلب کرده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی ساخته شده است.

نون خ پربیننده ترین سریال نوروزی سال جدید و سال های قبل است. سریال نون خ در سه فصل در سال های 1399 و 1400 با داستان های متفاوت از شبکه های یک سیما و تماشا پخش شد. سریال نون خ سه سال است که یکی از پربیننده ترین سریال های نوروزی بوده است. پیش تولید فصل پنجم این سریال به زودی آغاز می شود و فیلمبرداری این سریال جذاب از اواسط تابستان آغاز می شود.

مهدی فرجی تهیه کننده این سریال می گوید: حقیقت ماجرا این است که قبل از سال نو (1402) به همراه سعید آقاخانی به دفتر رئیس صدا و سیما جبلی بیگ رفتیم و دوست داشتیم و حمایت کردیم. حتی به ما انگیزه دادند و گفتند همین الان به فکر «نون خ۵» باشیم، برنامه ریزی کنیم و کار را جلو ببریم.

تهیه کننده سریال نون خ ادامه داد: بعد از ملاقات با رئیس سیما فیلم (آقای نقویان) دستیار سیما (آقای برمهانی) همه توصیه کردند که «نون خا 5» را شروع کنید و جلو بروید. اما در مورد زمان شروع تولید فصل پنجم این سریال، آقای آقاخانی یک سفر برگشت تا ببیند اوضاع چطور پیش می‌رود و چگونه می‌توانیم کار را جلو ببریم.

فرجی در نهایت اعلام کرد: سریال «نون خ 5» شرایط خاصی دارد. ساخت یک سریال تلویزیونی 30 قسمتی در سال آینده کار سختی است چون ماه مبارک رمضان با عید نوروز مصادف شده است.

 ببینیم شرایط چطور می‌شود اما هم آقای آقاخانی انگیزه دارند و هم بنده و گروه انگیزه داریم. به نظرمن «نون‌خ» ظرفیت ساخت فصل‌های متمادی را دارد ان‌شاءالله که بتواند ادامه پیدا کند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا