اخبار روز سینما

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

جدیدترین لیست دارایی خالص تعدادی از موفق ترین هنرمندان موسیقی جهان به تازگی منتشر شده است و ارقامی که در آن وجود دارد بسیاری از مردم را شگفت زده کرده است. در این مطلب به معرفی ثروتمندترین خواننده های جهان می پردازیم.

۱. پل مک کارتنی

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

بیتلز بدون مک کارتنی و جان لنون احتمالاً به موفقیتی که شایسته آن بود نمی رسید. او به عنوان یکی از بزرگترین ترانه سراها و نوازندگان تمام دوران، ثروتی بیش از 1.2 میلیارد دلار به دست آورد. او با وجود 70 سال سن، همچنان به انتشار آهنگ های جدید برای طرفدارانش ادامه می دهد.

۲. رابطه، رشته

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

پس از بیش از چهار دهه، گروه راک ایرلندی U2 همچنان یکی از پردرآمدترین گروه‌های جهان است. یکی از محبوب ترین اعضای گروه، بونو، در حال حاضر بیش از 700 میلیون دلار ارزش دارد که بیشتر آن از فروش رکورد، پخش رادیویی و انتشار به دست می آید.

۳. بروس اسپرینگستین

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

بروس اسپرینگستین به عنوان رهبر گروه ای استریت و یکی از مشهورترین خواننده‌ها و ترانه‌سراهای آمریکا، دارایی خالص بیش از 650 میلیون دلار است. او علاوه بر فعالیت در سالن‌های کنسرت، مدتی را در تئاتر برادوی اجرا کرد و از این راه به ثروت زیادی دست یافت.

۴. التون جان

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

این خواننده و ترانه سرای انگلیسی بیش از 5 دهه است که در صنعت موسیقی رقابتی موفق بوده و در حال حاضر دارایی خالص 500 میلیون دلاری دارد. او در طول فعالیت حرفه ای خود بیش از 300 میلیون آلبوم فروخته است و همچنین یکی از پرفروش ترین هنرمندان تاریخ به حساب می آید. بیشتر ثروت او از تورهای کنسرت به دست آمده است و اخیراً زندگینامه او نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است.

۵. جان بون جووی

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

Jon Bon Jovi خواننده اصلی گروه Bon Jovi است که از دهه 1980 به عنوان یکی از تأثیرگذارترین گروه های راک در جهان شناخته می شود. آنها در طول فعالیت حرفه ای خود بیش از 100 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته اند و حتی اخیراً در راک قرار گرفته اند. و رول تالار مشاهیر. جان بون جووی به عنوان خواننده اصلی گروه، در حال حاضر دارایی خالص بیش از 410 میلیون دلار است.

۶. تیلور سویفت

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

دوران حرفه ای تیلور سوئیفت بسیار کوتاهتر از سایر خوانندگان لیست شده است، با این حال او با دارایی خالص 400 میلیون دلار در رتبه ششم قرار دارد. او کار خود را به عنوان یک خواننده کانتری آغاز کرد، اما به زودی متوجه شد که می تواند بسیار فراتر برود. در 32 سالگی، سوئیفت در حال حاضر یکی از تاثیرگذارترین اجراها را در میان خوانندگان دیگر دارد.


بیشتر بخوانید: زلزله 2.3 ریشتری در بین طرفداران تیلور سویفت رخ داد!


۷. لیدی گاگا

درآمد استثنایی ثروتمندترین خواننده های جهان

گاگا خیلی زود با استایل خاص خود سر و صدا کرد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین خواننده های تاریخ تبدیل شد. موفقیت های متعدد او ثروت باورنکردنی 320 میلیون دلاری را برای او به ارمغان آورده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا