اخبار روز

«ددپول و ولورین» با رتبه «R» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینماست.

«ددپول و ولورین» با فروش بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس، به زودی از «جوکر» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رتبه R پیشی می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن به کارگردانی شان لوی وارد باکس آفیس میلیارد دلاری شد و درآمد جهانی خود را به 1.029 میلیارد دلار رساند که شامل 494.3 میلیون دلار در آمریکا و 535.2 میلیون دلار می شود. دلار در کشورهای دیگر

سومین فیلم از مجموعه «ددپول» به اولین فیلم ابرقهرمانی تبدیل شد که پس از دو سال و نیم از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و اولین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که توسط. «انتقام‌جویان: پایان بازی» در سال ۲۰۱۹ فروش یک میلیارد دلاری را به ثبت خواهد رساند.

علاوه بر این، Deadpool and The Wolverine تنها چند روز دیگر تا پیشی گرفتن از جوکر تاد فیلیپس (1.079 میلیارد دلار) و تبدیل شدن به پردرآمدترین فیلم با رتبه R در تمام دوران ها فاصله دارد. این فیلم اکنون پس از «اپنهایمر» دومین فیلم پرفروش دنیاست.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم Deadpool and Wolverine پنجاه و پنجمین فیلمی است که از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده و سی و یکمین عنوان دیزنی و یازدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.

«ددپول و ولورین» محصول استودیوی مارول دیزنی نیز با فروش 395 میلیون دلاری برای دومین سال متوالی در صدر باکس آفیس قرار گرفت و از «مصائب مسیح» با 370 میلیون دلار پیشی گرفت. مل گیبسون در سال 2004 با رتبه «R» رکورد پردرآمدترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا را به نام خود ثبت کرد.

طبق گزارش Variety، در سال 2024، دیزنی اولین استودیویی بود که درآمد جهانی آن از 3 میلیارد دلار فراتر رفت. دیزنی به لطف فروش Deadpool و Wolverine، Inside Out 2، Kingdom of the Planet of the Apes و The First Hall of Fame و همچنین Alien: Romulus در اواخر سال به این نقطه عطف رسید. (16 آگوست)، «موآنا 2» (27 نوامبر) و «مفاسا: شیر شاه» (20 دسامبر) در این برنامه حضور دارند.

انتظار می رود مجموع فروش جهانی «ددپول و ولورین» بین 1.2 تا 1.3 میلیارد دلار باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا