اخبار روز سینما

گریه های تلخ مونا دختر داریوش مهرجویی در غم از دست دادن پدر و مادر + ویدیو

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را شوکه کردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس سرشناس هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی ظرف چند روز دستگیر شد و انگیزه قتل او و همسرش یک قرار شخصی و خانوادگی اعلام شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت ​​زهرا تهران تشییع شد. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری چون گاو، سنتوری و هامون است.

مونا مهرجویی دختر 17 ساله داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر است که با آنها در ویلا کرج زندگی می کرد. مونا در زمان قتل پدرش با دوستانش در جهانشهر کرج بود و دو ساعت قبل از آن قتل هولناک، مونا از پدرش پیغام دریافت کرد که برای شام به خانه بیاید. مونا به خانه آمد و جسد پدر و مادرش را دید که غرق در خون است.

در روز تشییع داریوش مهرجویی و همسرش همه نگاه ها به مونا بود که با ضایعه ای بسیار تلخ روبرو شده بود. مونا در روز مراسم وداع با پدر و مادرش در تالار وحدت با سخنرانی اش و در بهشت ​​زهرا با اشک هایش در زمان تشییع همه را به گریه انداخت.

ویدئویی از لحظه خاکسپاری داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر و اشک های دردناک مونا مهرجویی را مشاهده کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا