علی اکبر احمدیان ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، در دوره آموزشی بیست و هشت ساله از جهاد اکبر ، اتحادیه انجمن های دانشجویی اسلامی دانشگاه های سراسر کشور در مشهاد شرکت کرد ، ضمن اینکه به فضیلت امام خوومینی یادآوری می کرد زائران ، مفهوم مفهوم مفهوم مفهوم مفهوم مفهوم مفهوم یادآور مفهوم مقاومت بود.
به گفته ایرنا ، احمدیان دریافت که نخبگان درک و شناخت درست از وضعیت فعلی را دارند و گفتند: “امروز ما درگیر بحث داغ در مورد مقاومت هستیم.” آیا ما به این سؤالات رسیدیم که فلسفه مقاومت چیست؟ از کجا شروع شد؟ آیا مقاومت در برابر حزب لبنان و مقاومت فلسطین در سی سال گذشته است ، یا این یک جریان رادیکال تاریخی است؟ مأموریت مقاومت چیست و چه چیزی باقی مانده است؟
مقاومت در برابر بیان قرآن
وی گفت: قرآن مقاومت را معرفی کرده است. او در مورد پیامبران در سورات النهل می گوید “و آل -بااتنا یک کل است” ؛ در هر ملتی ، ما یک پیام رسان را هیجان زده می کنیم ، بدون استثنا. و سپس آنچه رسولان ما گفتند را خلاصه می کنیم: “پیامبر (صلی الله علیه او با او) و Ajtaba al -taqut” ؛ از خدا دوری کنید و از شرورها خودداری کنید. این بدان معنی است که فرمان اول به خوبی نمی تواند انجام شود ، دومی توجه نکرده است. به قول امام رال ، آنها می گفتند اگر پیامبر ابراهیم ده بار عبادت کرده بود و دچار مشکلات می شد ، اما او هیچ ارتباطی با روز خود نداشت ، هیچ کس این کار را نمی کرد. بنابراین مقاومت مأموریت جوامع الهی و انسانی و هر انسان است. فکر نکنید این گوشه ای از دین است. تمام دین به طور مرتب در مورد این موضوع بود.
احمادیان اضافه کرد: “در قرآن مقدس” و توواواوا و تاواواوا “” جهش و صبر “. هنگامی که نماز و زکات افزایش می یابد ، به سفرهای زیارتی نگاه کنید: “ارتفاع السالا”. نه این که عبادت شخصی مورد توجه قرار نمی گیرد ، بلکه به هیچ وجه اصل نیست. عبادت عبادت است ، و اهمیت عبادت این است که امام معصوم می گوید: “من آساگی آل -نیتق البد آل -به” هر کسی که به گوینده گوش می دهد. او به او خدمت کرد. دوباره خدا در قرآن می گوید: “آل -لام یا بنی آدم ، لا صددوا آل -شایتان” و این یک حق مستقیم است. “اصل آشفتگی مستقیم که از خدا می خواهیم و در سورات الحمد می خوانیم این است که خدا می گوید ، به من گوش دهید ، به شرور گوش ندهید. این با سخنان خدا شروع می شود و به غیر خدا انسان گوش می دهد زندگی و زندگی بشر که دارای دو ملزوم است: قدرت و تقوا.
وی گفت: “برخی از مردم با پشتکار در تضاد هستند.” این یک سوء تفاهم است. شما همچنین می توانید با کافران مذاکره کنید ، اما شیطان چیست؟ براساس اصل مقاومت ، مذاکره شده است. این بر اساس این مقاومت استوار است که جهاد اصنگر و جهاد فون اکبر معنی می دهد و جهاد بزرگ معنا پیدا می کند. “La Tabriz Al -kafrin … و Balla Vakila”. جهاد بزرگ به معنای اطاعت نیست. ایده پیروی از این امر نباید اشتباه گرفته شود ، به این معنی که آنها به آنها گوش نمی دهند. جایی که می توانید کلمات خود را به صورت منطقی و جمع و جور با اصول خود مشاهده کنید ، گوش دادن اشکالی ندارد. اما در جایی که تضادها و تناقض وجود دارد ، نمی توانید گوش دهید. زندگی امامان ما برای شناسایی چیزهایی که خیلی کوتاه هستند و جایی که نیست ، پر است. اگر مجبور شویم کوتاه باشیم ، صدمه دیده ایم. جایی که اگر مورد غفلت قرار بگیریم باید بایستیم ، اشتباه است. قدرت مؤمن و قدرت عقل بر این اساس است. دلیل چیزی است که بین این دو ضرر متمایز می شود و بین این دو ذینفع تمایز قائل می شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: “بنابراین مقاومت به این معنی است که مقاومت به دنبال آن نیست. مقاومت با آدم (AS) آغاز شد و ادامه می یابد ، مقاومت در برابر اطاعت و مقاومت خداوند در جلوگیری از شرورها می خواهد رابطه جنسی و ماهیت مقاومت را افزایش دهد صبر در بعد اول ، در بعد دوم صبر ممنوع است.
تاکتیک های دشمن برای القاء شکست در جبهه مقاومت
احمدیان یک سؤال مهم را مطرح کرد و افزود: یک شرور با مقاومت چیست؟ شکست هدف نهایی دشمن نیست. جنگ روانی دشمن را ببینید ، هدف دشمن پایان دادن به مقاومت است. اگر بخواهد آن را شکست دهد ، ثابت می شود که آنها ادامه نمی یابد ، بی فایده است. تاکتیک های دشمن ؛ دروغ شایعات ، ادارات و ادارات است. آنها سعی می کنند بین ما تفاوت ایجاد کنند و متأسفانه بعضی از ما گاهی در این معما گرفتار می شویم. به عنوان مثال ، دشمن می گوید که مقامات ایرانی دیروز و امروز ما را ترساندند زیرا آنها دیروز ما را انجام ندادند. برخی از افراد نیز می گویند ، چرا می ترسید؟ ایجاد دوگانه های دروغین و مشارکت جبهه مقاومت در این دوگانه ها یکی از ترفندهای دشمن است. راه حل برای امام این است که شما به آنها دوگانه نمی دهید. فرار از دوگانه ها هنر مؤمنان است و گرفتار شدن اشتباه است. آنها می گویند ، “به ما بگویید یا نه”. گفتیم: “بله و نه نگویید.” این دوتایی ها مانند مذاکرات یا عدم موفقیت با FATF موافق هستند یا آنها را رد می کنند و برخی آنها را ترویج می کنند. هدف از این همه اختلاف در مقاومت ایران و جامعه است. دوگانگی ، اختلاف نظرها ، ضرب ، تحقیر ، مسخره و شکایت ابزارهای دشمن هستند. حالا یک غریبه خوب است ، اما به محض انجام این کار. حتماً
احمدیان گفت: “شما برای روشن شدن مشکل مقاومت تلاش می کنید و می گویید که چهل سال جنگی بین ایران و اسرائیل رخ داده است.” جنگ و مقاومت متفاوت است. اول ، ما با رژیم صهیونیستی روبرو نبودیم و فقط منظورش نبود. او اقدامات را انجام داد. این مفهوم جنگ نیست ، کسی که جنگ را می شناسد ، می فهمد که این جنگ نیست. آنها چهل سال است که ما جنگ نداریم. حدود پنج یا شش سال پیش از جنگ در منطقه خاکستری ، یعنی در جنگ که جنگ نیست ، بود. اما اکنون آنها در چارچوب جنگ روانی هستند که پنج سال در جنگ داشته اند. با این حال ، از ابتدا ، انقلاب اسلامی باید در برابر رژیم صهیونیستی یک جبهه مقاومت را توسعه داده و توسعه دهد. این کار در این 5 سال انجام شد. ما چیزهایی را در فضای مجازی می بینیم که برخی از این که چرا نوار غزه به پایان رسیده است ناراحت هستند ، اما اسرائیل ناپدید نشده است؟ توجه داشته باشید که چنین اهداف دروغین بزرگی ایجاد می شود ، یکی این یکی از ترفندهای دشمن است به طوری که آنها احساس شکست می کنند. بله ، رهبر ارشد یک بار گفت که اسرائیل برای پنج سال آینده نمی بیند. اول ، از چند سال پیرتر نبود ، ثانیاً مقاوم نبودند. دشمن گفت آنچه من در 5 سال آینده انجام خواهم داد ، آنها گفتند که در 5 سال آینده برای آنها مشخص نخواهد بود. سوم ، چه زمانی آنها آمدند و جنگ حرکت کرد؟ کسی می خواهد این کار را انجام دهد ، کار نظامی را برنامه ریزی کند. ما مشغول نیستیم ، مقاومت را تقویت می کنیم. یک روز ممکن است منجر به درگیری نظامی شود تا دشمن با یک جنگ نظامی از بین برود. اما ساختمان ما نباید با جنگ عمل کند. مقاومت خود دشمن را از بین می برد. این مفهومی است که من از بالاترین رهبر انقلاب می فهمم.
ماهیت واقعی صادرات انقلاب از منظر امام خمینی
اول ، انقلاب ، امام خمینی ، گفت صادرات انقلاب ؛ عده ای بودند که نیروهای مسلح را تشکیل می دادند. امام مانع از انجام آنچه در کشورهای دیگر شد. نسخه انقلاب به چه معنی است؟ رهبر ارشد انقلاب از تعبیر خوبی استفاده کرد. آنها گفتند که انقلاب مانند عطر است ، هیچ کس نمی تواند بوی آن را متوقف کند ، این بوی عطر در همه جا پخش می شود. انقلاب درست است ، درست است و مطابق با ماهیت مردم. انقلاب کار خود را انجام می دهد. این واقعیت که ما گروهی را از کشور شروع می کنیم به یک الگوی کمونیستی تبدیل می شود.
در تفکر انقلاب اسلامی ، حذف اسرائیل ، پوچی اسرائیل ، برای همه آشکار می شود تا عملکرد خود را از دست بدهد و خود را فرو بکشد. در نامه ای به گورباچف ، امام (ص) چنین تفسیری را انجام داد و هیچ اقدامی انجام نداد. آنها گفتند که کمونیست به موزه تاریخ می رود. بنابراین همه ما مجبور شدیم برای از بین بردن کمونیسم برای انجام فرمان امام بسیج شویم؟ نه ، امام (AS) انتظار نداشت که کسی این کار را انجام دهد. پس از این نامه ، کمونیسم به موزه تاریخ رفت. از آنجا که او در مورد همان جنسیت و ذاتی صحبت می کرد ، این پاکر بود و فرو ریخت.
دکتری احمدیان ، که به مخالفت برخی یهودیان با رژیم اسرائیل اشاره کرد ، افزود: “این پوچی را می توان از بین برد ، نه از یک طرف ، از یک طرف A … از یک طرف ، از یک طرف ، از یک طرف ، از یک طرف یک دست ، از یک طرف. ” من گفتم که می تواند یک روز جنگ باشد ، اما این طراحی ما نیست.
پایان مقاومت “Faraj” است
دبیر شورای عالی امنیت ملی بحث های خود را خلاصه کرد و گفت: “از این طریق ما راه را در پیش داریم ، مقاومت یک شرط ، جنگ نیست.” بنابراین نکته اول این است که مقاومت تفاوت عمده ای در جنگ ، جنگ است یکی مقاومت او اندکی قبل از شکل است. نکته دوم این است که هدف از جنگ تاریخ اراده و پیروزی در طول تاریخ بود. با این حال ، هدف مقاومت ادامه مقاومت است. سوم ، جنگ به پایان رسیده است ، اما مقاومت هنوز تمام نشده است. چهارم ، خدا هیچ ارتباطی با نتیجه جنگ ندارد زیرا مأموریت بشر پیروزی نیست ، ادامه مقاومت. خدا با ادامه مقاومت کار می کند و یکی یکی از مواردی که او در راه مقاومت می دهد ، پیروزی است. بر این اساس ، پایان مقاومت “Faraj”. فرج فقط نگاه نیست ؛ اما منشأ فقط با مقاومت همراه است. جنگ معیار نیست ، اما مقاومت معیار است. مقاومت نیز معنی دارد.
وی گفت: “من سعی کردم وضعیت واقعی را از منظر انقلاب اسلامی ایجاد کنم ، نه از منظر برخی از برادران و البته نگرانی و علاقه به انقلاب.” تا زمانی که انقلاب با آن مخالفت کند ، ادامه می یابد و پیروز می شود ، و همه کسانی که در راهرو مقاومت در دسترس هستند ، مجاهدین را در سبیل خدا می گیرند.
لازم به ذکر است که پس از سؤال و پاسخ دانش آموز در پایان جلسه ، بیست مجسمه انزال جهاد اکبر به دکتر به احمدیان ، دبیر شورای عالی امنیت ملی ، اهدا شد.
۲۷۲۱۸