دای و اسکوچیچ در فهرست، دو برزیلی جدید در راهند؟ پرسپولیس در بلاتکلیفی سرمربی!

با وجود اینکه یک هفته از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می گذرد، هنوز سمت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده مشخص نشده است. اسمار ویرا سرمربی فعلی ارتش سرخ هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش نگرفته و به نظر می رسد جدایی او از این تیم قطعی باشد.

در اتفاق اخیر در باشگاه پرسپولیس دو مربی برزیلی به عنوان جانشین اسمار به مدیران این باشگاه معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، امیدها به تمدید قرارداد و بازگشت این مربی به ارتش سرخ با گذشت یک هفته از قهرمانی پرسپولیس و جدایی اسمار لوس ویرا از ایران به پایین ترین حد خود رسیده است.

بر این اساس در روزهای اخیر نام های متعددی برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح شده است و پیگیری های انجام شده نشان می دهد علی دایی تنها گزینه داخلی برای پالش پوشان است که البته مشکلات و موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد.

علاوه بر دایی، نام دراگان اسکوچیچ نیز در بین مدیران پرسپولیس مطرح شد اما تاکنون هیچ مذاکره رسمی بین طرفین صورت نگرفته است.

همچنین شنیده می شود در ماجرای اخیر دو مربی برزیلی به مدیران پرسپولیس معرفی شده اند که در صورت قطعی شدن جدایی اسمار، رزومه آنها برای حضور در پرسپولیس بررسی می شود.

به گزارش تسنیم، با توجه به واگذاری مالکیت این باشگاه به کنسرسیومی از بانک ها، مدیران باشگاه پرسپولیس در حال حاضر منتظر جلسه خود با مدیران بانک ها هستند تا تکلیف فصل آینده خود را مشخص کنند و سپس اقدام به نقل مکان کنند. درباره تمدید قرارداد و انتخاب سرمربی جدید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما